Fanovi Angry Birdsa, ali i oni koji na najkorištenijoj alatki danas - tipkovnici - žele i malo akcije, zabave i dizajna, od danas mogu imati vlastitu brendiranu i interaktivnu tipkovnicu s hrvatske start up scene za sve IOS i Android uređaje.
Izzy ft. Angry Birds ugledala je svjetlo dana i prva je tipkovnica s razvijenim prepoznavanjem poteza prsta na tipkovnici (tzv. gesture recognition). Time se jednostavno i brzo iscrtavaju emotikoni i simboli bez izlaska iz glavne tipkovnice u onu sa simbolima, a potezi su osmišljeni da budu intuitivni i lako pamtljivi.
Uz uobičajene funkcije tipkovnice, ova pruža korisnicima potpuno nov doživljaj zvukovima i animacijama! Tako se tema iz filma Angry Birds može zasvirati prelaskom prsta preko tipkovnice, a iscrtavanjem određenih poteza za deset najčešćih emotikona aktiviraju se animacije likova.
U ponudi su četiri skina za tipkovnicu – besplatni generički, na kojemu će se učestalim korištenjem iscrtavanja emotikona i simbola osvajati animacije s likovima iz animiranog filma Angry Birds, te tri druga skina Chucka, Reda i Bomba sa svim animacijama. Prvi će tjedan, kao poklon korisnicima, svi skinovi biti besplatni na Apple i Google storeu.
Ovo nije prva Izzy tipkovnica hrvatske tvrtke Aspida, koja okuplja malobrojnu skupinu entuzijastičnih programera i dizajnera u Hrvatskoj, ali i Makedoniji, gdje se otvara baza za razvoj proizvoda. Takozvani gesture recognition razvili su za sve simbole i 21 emoji, a sada ih obogatili i animacijama.
Izzy je posljednjih godinu dana već ostvario uspješnu suradnju s Hajdukom, Ninom Badrić, 2Cellos, Massimom, Hrvatskim Telekomom i mnogim drugim izvođačima i sportskim klubovima u Hrvatskoj i inozemstvu, čije su tipkovnice na tržištu. Sada s finskim Roviom i njegovim likovima iz igrice i filma Angry Birds Izzy izlazi i na globalno tržište.
Mnogi su prepoznali potencijal inovacije koja će promijeniti percepciju tipkovnice na mobilnim uređajima. Glavni je investitor Jadran Kapital iz Splita, a na projektu usko surađuje agencija Bruketa&Žinić OM, koja je zadužena za digitalnu marketinšku komunikaciju.
>> Nije Angry Birds, ali je Fat Cook – i to hrvatski