Mladen Šimić, Ivan Kovač i Mateja Bartolović kreatori su aplikacije Blanket koja vam omogućava da brzo pronađete film po svom ukusu. Na jednostavan način zahvaljujući ovoj aplikaciji možete pronaći kvalitetne preporuke za filmove.
Aplikacija funkcionira tako da putem nje možete pratite filmske preporuke prijatelja i/ili ljudi u čiji filmski ukus imate povjerenja. Vrlo jednostavno iz njihovih preporuka kreirate vlastiti popis praćenja (engl. watchlist) i preporučite neki dobar film ili ocrnite film koji treba izbjegavati.
Aplikaciju možete naći na: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cinnamon.blanket
Kreatori Blanketa kažu da je ideja nastala spontano iz čiste praktične potrebe da na jednom mjestu imate listu filmova koje su vam prijatelji preporučili i također da lako možete podijeliti preporuke s prijateljima.
- Ideja se od tog izvornog koncepta malo proširila, ali ne puno. Blanket svakom svom korisniku nudi mogućnost praćenja upravo onih osoba čiji filmski ukus cijeni i na taj način svaki korisnik dolazi upravo do filmskih preporuka koje su njemu relevantne. Cilj je bio i ostao da se oko samog Blanketa izgradi zajednica filmoljubaca i u ovom slučaju aplikacija je sredstvo komunikacije, ne i cilj - kažu autori Blanketa
Aplikaciju su razvijali godinu dana uz brojne prekide i paralelno s aplikacijom rasla je i njihova firma Cinnamon, a kakve su reakcije na aplikaciju kažu:
- Za sad smo aplikaciju podijelili samo s beta testerima, našim prijateljima i reakcije su prilično pozitivne. Korisnici se međusobno prate, filmovi se preporučuju i otkrivaju. Naravno, dobili smo i mnogo sugestija što i kako možemo bolje i sad važemo što od toga ukomponirati u sljedeću verziju - kažu kreatori Blanketa i otkrivaju kakve sve planove imaju za ovu aplikaciju:
- Za razvoj Blanketa je ključno prije svega razvijati zajednicu filmoljubaca, a to nam je u planu napraviti kroz konstantnu prisutnost na društvenim mrežama i kroz male, zanimljive i moderne marketinške kampanje. Kao mali startup ne možemo si priuštiti veliki marketinški budžet, tako da moramo biti domišljati i pronaći načina kako uz malo financija doći upravo do naših ciljanih korisnika.