Prostora nikad nema dosta, radilo se o stanu ili automobilu. I tu u igru uskaču modeli sa sedam sjedala, među kojima je i Qashqai+2, izdužena izvedba Nissanova modela koji se i u jeku krize odlično prodavao. Izdužena, elegantna silueta plijeni pažnju jednako kao što je to činio i izvorni Qashqai kad se tek pojavio na prometnicama, jer je zadržala robusnu notu. Ovaj crossover spaja dinamičnost kompakta sa sigurnošću SUV-a. Izbor pogona na sva četiri kotača omogućava izlete izvan asfaltiranih površina, a nudi i dodatnu sigurnost na skliskim cestama. Snaga se na svaki kotač raspoređuje ovisno o uvjetima na cesti.
Testni primjerak pod prednjim poklopcem ima 140 KS snažan dvolitreni benzinski agregat. Do stotke pojuri za 10,9 sekundi, a prosječno troši 8,6 litara goriva na 100 km. Serijski uparen s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, motor je žustar, ali i uglađenog rada. Odlično uštiman ovjes također je zaslužan za sigurnu i zabavnu vožnju. U kombinaciji još i s Family pack opremom, testni automobil do registracije stoji 215.800 kuna. Serijski donosi, uz ostalo, ABS, EBD, ESP, 6 zračnih jastuka, dvozonski automatski klima uređaj, radio CD, komande na upravljaču, panoramski krov s UV zaštitom... Qashqai sa sedam sjedala, naravno, nudi i konfiguraciju od pet sjedala plus raskošan prtljažnik. Valja ipak biti svjestan ograničenja te znati da su dva sjedala u zadnjem redu manjih dimenzija i da njihovim stavljanjem u funkciju gubite veći dio prtljažnog prostora.