Prije tri, četiri godine u trgovinu bismo ušli sa 100 kuna i mogli bismo izaći i s dvije pune vrećice namirnica i potrepština za dom. Danas to i s 30 eura više nije moguće. Upravo je ta činjenica bila okidač za nastanak aplikacije 360 Promo. Njezin idejni začetnik, zagrebački doktor ekonomije Josip Muller, kazuje kako je drugi ključan element koji ga je potaknuo na akciju bilo to što čovjek, potrošač, da bi u današnjim okolnostima u trgovinama maksimalno uštedio prethodno mora odraditi konkretno istraživanje te pregledati više aplikacija, internet trgovina, papirnatih kataloga. Također, neke trgovine posebne popuste vežu uz korisničke kartice, pa i njih valja uvijek nositi sa sobom. Sve mu je to smetalo, pa je četiri godine kasnije, početkom veljače, svjetlo dana ugledala aplikacija 360 Promo. Na aplikaciji je radio tim od 30-ak ljudi, Josip Muller tu surađuje s jednom hrvatskom gaming tvrtkom, a rezultat je aplikacija koju je u ovih mjesec dana – koliko je aktivna – već skinulo oko 15.000 ljudi.
- Aplikacija ima šest zasebnih modula s puno korisnih podataka i to nije jednostavno za napraviti, a da sve funkcionira točno i brzo. Analizirali smo što bi ljudima bilo najjednostavnije i najbrže, da ne moraju pretraživati na puno mjesta, te da brzo nađu gdje je na akciji ono što im treba. Najviše će profitirati oni koji redovito prate akcije i kupuju u nekoliko različitih trgovina – kazuje Josip Muller, autor nove aplikacije. Aplikacija se može besplatno preuzeti putem trgovine Google Play ili Appleovog App Store-a, a po mnogo toga je jedinstvena. Zahvaljujući spomenutih šest modula, to je zapravo šest aplikacija u jednoj: Promocije i akcije, Aktualne ponude, Katalozi, Radna vremena, Kartice i aplikacije i Konverter iz eura u kune, za one koji se još bore s preračunavanjem.
VEZANI ČLANCI:
- Pojedinačno pretraživanje artikala obuhvaća više od 5000 ponuda u devet vodećih trgovina, pa je tako pokriveno oko 90 posto tržišta robe široke potrošnje. Samo treba upisati koji proizvod trebate i aplikacija će pokazati u kojoj ga trgovini možete kupiti po sniženoj cijeni. A od odabranih promocija se može napraviti vlastiti personalizirani promo letak te ga se podijeliti s najbližima što je velika inovacija koju još nitko nije dosada ponudio – rekao je Josip Muller. Aplikacija u pretrazi po proizvodu pokriva Konzum, Interspar, Lidl, Kaufland, EuroSpin, Studenac, Plodine, Tommy i DM. Po katalozima i aktualnim ponudama se promotivne ponude može pretraživati još puno šire – kroz više od 100 maloprodajnih kataloga i više od 500 aktualnih ponuda trgovina.
Puno pomaže i pretraga po asortimanu tj. kategoriji proizvoda, pa tako možete 'uskočiti' u mliječne proizvode, jaja i sireve, u kruh i pekarske proizvode, voće i povrće, meso i morsku hranu, bio i organsku prehranu, ali i u osobnu njegu, zdravlje i ljepotu, proizvode za kućne ljubimce, odjeću i obuću, proizvode za dom i hobije, cvijeće... U modulu Katalozi možete provjeriti što je sve toga tjedna povoljnije u trgovini u koju planirate ići. To možete i drugdje vidjeti, no ovdje je to samo jedan od modula, jer u 360 Promo aplikaciji odmah imate spremnu i korisničku loyalty karticu pojedine trgovine, uz koju nerijetko idu i dodatne pogodnosti trgovca, poput dodatnih popusta ili gratis proizvoda. U modulu Promocije i akcije možete također stvoriti vlastitu listu za kupovinu. Nije problem ni ako u kupovinu ide neki drugi član obitelji, jer mu taj popis, kao i personalizirani promo letak od odabranih promocija, možete proslijediti putem WhatsAppa, maila ili SMS-om. Također, u aplikaciju 360 Promo, osim loyality kartica, mogu se pohraniti aplikacije drugih trgovina, što opet čini jednostavnijim i njihovo pretraživanje, budući da ih nalazimo na jednom mjestu, bez potrebe da 'šetamo' po mobitelu kako bi ostvarili sve pogodnosti i uštede. Jedinstven je i modul u kojem su izlistana radna vremena pojedinih trgovina, na mapi vidite koja je od trgovina u krugu od 10-15 kilometara otvorena iduće nedjelje. Sve podatke Josipov tim ažurira od ponedjeljka do četvrtka, svaki tjedan. Dakle, praktična nova aplikacija svakako jest, skraćuje vrijeme potrebno da saznamo koja trgovina radi iduće nedjelje, do kada radi kojega dana, te gdje je neki proizvod na akciji. No, ima li tu i opipljive koristi? Koliko se konkretno može uštedjeti?
- Deset, 15 ljudi testiralo je rad aplikacije i vodilo dnevnik. Utvrdili smo da se tjedno bez problema može uštedjeti od 40 do 70 eura. Mjesečni prosjek za prosječnu hrvatsku obitelj koja kupuje u dva, tri različita dućana je oko 200 eura uštede, što čini oko 20 posto ukupne potrošnje u trgovinama - pojašnjava Josip Muller te napominje da je tih 20 posto uštede pojedinačno teško naći na nekim namirnicama, ali na stvarima poput sredstava za čišćenje ili pranje odjeće ima i puno većih popusta.
Nova besplatna aplikacija stoga je svakako koristan alat svima koji su sve većim cijenama robe široke potrošnje naumili doskočiti kupovinom po sniženjima, uz praćenje akcija po trgovinama. Bilo da tražite meso, mliječne proizvode, tjesteninu, rižu, toaletni papir, šampon..., sigurno ne kupujete stihijski već prije odlaska u trgovinu razmislite o tome što vam treba. Dok razmišljate i sastavljate popis za kupnju, to više ne morate raditi kroz više aplikacija, stranica i kataloga, dovoljna vam je ova jedna.