Čistog i uglađenog dizajna, aerodinamičnog oblika te s dužinom od 425,3 centimetara, novi Peugeot 308 najkompaktniji je među hatchback modelima kompaktnog segmenta. Od prethodnika je širi (186,3 cm), ali i niži (145,7 cm). Međuosovinski razmak iznosi 262 cm. Francuzu nove generacije u odnosu na prethodnika skinuto je 140 kilograma, pa je model 308, nastao na novoj platformi, najlakši u segmentu. Dijetni režim proizvodnje podrazumijeva upotrebu inovativnih čelika, kompozita i aluminija. Prodaja u Hrvatskoj počinje 24. listopada, po cijeni od 116.025 kn. Dizelska ponuda starta od 130.928 kn.
Sva ta rezanja te preslagivanje proporcija nisu ga učinili manje prostranim. Štoviše, prostora sprijeda ima u izobilju, sjedi se komforno, dok će straga uživati dva putnika većih dimenzija, treći samo na kraćim rutama. Obujam prtljažnika od 470 litara (do 1309 l) također je najveći u klasi. Kraći prevjesi i šira karoserija pomogli su ugodnom ovjesu da pruži dobar osjećaj u vožnji. Peugeot 308 udoban je, predvidljiv, stabilan. Dinamičnosti doprinosi nova modularna platforma EMP2, koja podrazumijeva i novi ovjes. Upravljač maloga obruča direktan je i dobro leži u rukama.
Od početka prodaje u novi će se Peugeot 308 ugrađivati usavršeni trocilindarski benzinski motor sa 82 KS, THP benzinci od 125 i 156 KS te dizelski motori sa 92 i 115 konja. Emisija CO2 kod benzinaca kreće od 114 g/km. Dizelski motori imaju emisiju CO2 od 95 g/km. Od proljeća 2014. uz novi će se Peugeot 308 nuditi nove tehnologije, među kojima i trocilindarski benzinski turbomotor (1,2-litreni e-THP od 110 i 130 KS), dizelske inačice BlueHDi s rekordno malom potrošnjom i emisijom (CO2 mo 82 g/km, potrošnja 3,1 l/km) i šesterostupanjski automatski mjenjači nove generacije. Novi Peugeot 308 proizvodi tvornica u Sochauxu, u Francuskoj.
>> Pravila nagradne igre \"Novi Peugeot 308“