Tipični kupci kompaktnih monovolumena su srednjovječni muškarci, no Kia je željela privući širu publiku. Zato je primarni zadatak razvojnog tima bio stvoriti automobil koji će privlačiti izgledom. Naravno, pri tome nisu zanemarene praktične vrijednosti.
Novi kompaktni monovolumen tako dolazi u izvedbama s pet i sedam sjedala, koje su identične i dimenzijama. Izvedba s pet sjedala ima prostrani prtljažnik volumena 536 do 1694 litara, dok kod izvedbe sa sedam sjedala on (ovisno o konfiguraciji sjedala) ima 103 do 1650 litara. Unutrašnjost je prepuna pretinaca i inteligentnih rješenja za spremanje i odlaganje raznih predmeta. Kvaliteta materijala i izrade naprosto oduševljava, a na popisu dodatne opreme nalaze se i luksuzni dodaci poput ventiliranih sjedala presvučenih kožom, grijanih stražnjih sjedala te grijanog upravljača. Ovisno o razini opreme tu je i navigacija, kamera za vožnju unatrag, sustav automatskog parkiranja, naplatci promjera 18 inča...
U ponudi su četiri motora. Najsnažniji među njima je novi bezniski dvolitreni motor s izravnim ubrizgavanjem goriva i 166 KS. Ostatak ponude motora čine benzinac obujma 1,6 litara sa 135 KS , te dizelski motori sa 115 i 136 KS. Uz snažniji benzinski i dizelski motor u ponudi je i automatski mjenjač.
U vožnji je Carens udoban automobil koji se dobro nosi s neravninama i lošim cestama. Pri agresivnijoj vožnji karoserija se minimalno naginje, a automobil dobro drži zavoje. Cijene za sada nisu poznate kao ni dolazi li Carens uopće na naše tržište i - ako dolazi - kada ga možemo očekivati.
>> FOTO Korejski Golf oduševljava kvalitetom i bogatom opremom
Ma doći će. Za koliko? Za puno.