Po veličini srednji predstavnik Citroënove DS obitelji pravi je šminker. To se osjeti na svakom prijeđenom kilometru jer se za njega pogledi naprosto lijepe. Baš je šik, a upravo se tako zove i paket opreme kojim je bio opremljen testni primjerak – Sport Chic. Za drugu riječ u nazivu opreme – sport – zaslužan je motor. Ispod poklopca je najjači agregat u ponudi, 1,6-litreni turbobenzinac sa 200 KS koji su zajedno razvili PSA grupa i BMW. Dovoljno je reći da se isti ugrađuje u Mini JCW i Peugeot RCZ.
Očekivano, DS4 s ovim motorom pruža pravo sportsko zadovoljstvo. Do stotke mu treba 7,9 s, a krajnja brzina je 235 km/h. Sam zvuk pri stiskanju papučice gasa mami osmijeh na lice, a zbog okretnog momenta od 275 Nm koji je raspoloživ od 1750/min do 4000/min oduševljava u svim režimima vožnje. I potrošnja je s obzirom na snagu i performanse vrlo umjerena - 8,2 l/100 km. Prtljažnik prima solidnih 410 litara, ali je zbog toga manje mjesta za putnike na stražnjoj klupi.
U unutrašnjosti sve odiše luksuzom. Fina koža s dezenom narukvice, dvobojna unutrašnjost i kvalitetni materijali daju vozaču i putnicima osjećaj vožnje u posebnom automobilu. To je i svrha premium serije francuskog proizvođača.
Francuzi su dizajnom uspjeli sakriti stražnji par vratiju do te mjere da ih gotovo nitko tko se prvi put susreće s DS4 ne primjećuje. Zbog toga DS4 izgleda kao kupe, a povišenom karoserijom koketira sa SUV klasom. Cijena testiranog automobila s doplatama iznosi 231.910 kuna, a bez doplata stoji 203.150 kuna.