Novo u Hrvatskoj

Mazdin luksuzni petmetarski SUV CX-80 po cijeni od 60.228 eura

Foto: Mazda
1/5
13.06.2024.
u 10:58

Novi model nudi plug-in hibrid e-Skyactiv PHEV sa 327 KS 500 Nm okretnog momenta i dizelski redni šestcilindrični e-Skyactiv D sa 254 KS

Mazda je u Hrvatskoj započela prodaju svog najvećeg modela u Europi - CX-80 po početnoj cijeni od 60.228 eura za plug-in hibridnu verziju sa 327 KS i 65.999 eura za verziju s 3,3-litrenim dizelašem sa 254 KS.
Veliki, petmetarski SUV (499,5 cm) sa sjedalima u tri reda najprostraniji je automobil u Mazdinoj europskoj liniji. Udobna, svestrana i izrađena u Japanu, potpuno nova Mazda CX-80 kombinira progresivni dizajn utemeljen u japanskoj estetici s izvanrednom fleksibilnošću smještaja unutar automobila, vrhunskom tehnologijom i značajkama uobičajenim za premium SUV-ove u ovom segmentu, te prepoznatljivim voznim performansama koje pruža svaka Mazda.
Mazda CX-80 nudi širok izbor opreme kombinirane u praktičnim paketima, te tri mogućnosti postavljanja praktičnih sjedala u tri reda. U kombinaciji s dva sklopiva ravna sjedala u trećem redu, CX-80 bit će dostupna s izborom od tri konfiguracije drugog reda, uključujući opciju s dva odvojena sjedala u kombinaciji sa središnjom konzolom ili prolazom do trećeg reda, te, dakako, varijantu sa 7 sjedala, gdje se drugi red sastoji od klupe za tri putnika. Dvije nove boje – artisan red i melting copper čine da automobil izgleda prepoznatljivo, elegantno i da se ističe u gomili.

 


Potpuno nova Mazda CX-80 ima tehnologiju prikladnu za vodeći Mazdin europski model i uključuje tri nove značajke: novu glasovnu kontrolu Alexa u automobilu, novi hibridni navigacijski sustav koji kombinira prednosti offline i online usluga, i novi Trailer Hitch View koji koristi središnji zaslon i naprednu grafiku za pomoć pri pozicioniranju vozila u odnosu na prikolicu.
Mazda CX-80 nudi izbor između dva pogonska sklopa: e-Skyactiv PHEV, koji kombinira četverocilindrični benzinski motor i električni motor, koji nudi privlačne performanse s izvrsnim ekološkim karakteristikama; i visoko učinkovit, e-Skyactiv D, redni šestocilindrični dizelski agregat s Mazdinim blagim hibridnim sustavom M Hybrid Boost 48V, koji omogućuje izvanredne performanse u pogledu emisija i uštede goriva unutar svog segmenta. Plug-in hibridni e-Skyactiv PHEV ima ukupnu snagu sustava od 327 KS i 500 Nm okretnog momenta. Ubrzava od 0-100 km/h za 6,8 sekundi, ima najveću brzinu od 195 km/h i nudi 60 km vožnje isključivo na električni pogon. Nudeći izvanredne ekološke karakteristike, omogućuje WLTP prosječnu potrošnju goriva od 1,6 l/100 km i emisiju CO2 od samo 36 g/km.

 


Dizelski e-Skyactiv D razvija 254 KS, ubrzava od 0-100 km/h za 8,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 219 km/h. Prosječna potrošnja goriva prema WLTP-u iznosi 5,7-5,8 l/100 km, a emisija CO2 148-151 g/km.
Oba su agregata povezana s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i Mazdinim sustavom pogona na sve kotače i-Activ. Mazda Intelligent Drive Select (Mi-Drive) također nudi izbor četiri načina vožnje (plus EV način za PHEV) kao što je već predstavljeno u Mazdi CX-60.

 


Mazda CX-80 dolazi uz pet paketa opšreme - Exclusive-line, Homura, Homura plus, Takumi i Takumi plus. Spomenute cijene vrijede za početnu, ali već vrlo bogatu opremu Exclusive-line koja između ostalog nudi 20-inčne alu naplatke, konfiguraciju sa 7 sjedala (prvi red grijana), automatski klima-uređaj, LED svjetla, parkirni senzori, 12,3-inčni središnji zaslon u boji, Alexa govorni asistent, čitav niz sigurnosnih sustava...
Ovlašteni Mazdini partneri spremni su za primanje narudžbi, a prvi automobili stići će na europska tržišta početkom jeseni 2024. godine.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije