Redizajnom je Mercedes GLA, crossover izvedba najmanjeg Mercedesovog modela A-klase, dobio naglašenije dizajnerske detalje poput atraktivnije prednje maske i općenito mišićavije forme, ali i LED svjetla umjesto prijašnjih bi-ksenona. Komapktni crossover još uvijek izgleda vrlo aktualno, a posebnu atraktivnost daju mu nova Canyon smeđe zlatna metalik boja i veliki 19-inčni tamni lakometalni naplaci.
Dužinom od 442 centimetra smješta se u prosjek kompaktne SUV klase. GLA nije neki robustan SUV već izgleda vrlo sportski, kao kakav povišeni peterovratni kupe. Iako se na ovom modelu može doplatiti za 4Matic pogon na sve kotače (doplata 30.790 kn) i s Mercedesom GLA otići u blato, on ipak nije namijenjen pravom grubom terenu, već prije svega asfaltu i blažem makadamu. Pogotovo uz 19-inčne kotače. Prtljažnik od 421 litru je solidan.
Mesnati kožom presvučen upravljač, raskošna sjedala i ugodna vozačka pozicija čekaju vozača u unutrašnjosti, uz vrhunske materijale i intuitivan multimedijski sustav. Za bolju preglednost tu je sustav kamera koje pokrivaju 360 stupnjeva oko vozila te parkirni senzori, što je vrlo preporučljiva oprema.
Ispod poklopca motora u testnom je primjerku bio poznati Mercedesov 2,1-litreni dizelaš sa 177 KS i 350 Nm uz automatski 7-stupanjski mjenjač. Sa 7,7 sekundi do stotke i najvećom brzinom od 223 km/h Mercedes GLA možemo proglasiti vrlo brzim automobilom, dok je poznati dizelaš ujedno prilično štedljiv. U prosjeku smo trošili oko sedam litara goriva na 100 kilometara. Početna je cijena Mercedesa GLA 220d 298.374 kune, dok početni GLA 180 stoji 236.955 kuna. Testni primjerak uz dugačak popis doplata stiže do cijene veće od 400.000 kuna.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:
Dajte pustite dizelase. Piste konacno o bezincima i hybridima.