Nova generacija Seat Leona najnapredniji je model koji je ikada sišao s proizvodnih traka ovog španjolskog proizvođača, koji djeluje unutar Volkswagen grupacije. Novi Leon stoji od 148.615 kuna - ako je u pitanju početna 1,0 EcoTSI Style izvedba od 110 konja - a testni je primjerak stigao u blagohibridnoj varijanti 1,5 EcoTSI mHEV u kojoj je 150 konjskih snaga upregnuto 7-stupanjskim DSG automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Oznaka blagog hibrida znači da potentnom benzincu u pomoć priskače 48-voltni elektromotor, a sve je to začinjeno najbogatijom FR razinom opreme. Cijena mu je stoga 204.315 kn, odnosno 252.381 kn s dodatnom opremom.
U odnosu na prethodnu generaciju, na novom je Seat Leonu uočljiv veliki dizajnerski odmak, a značajan je napredak postignut i u tehnološkom smislu. Leon četvrte generacije osjetno se izdužio, a veći mu je i razmak među osovinama. Hatchback je sada dug 436,8 cm (+8,6 cm), a međuosovinski razmak iznosi 268,6 cm, što je pet cm više nego dosad. U prtljažnik prima 380 litara.
Unutrašnjost je moderno uređena, s naglaskom na dinamiku.
Sportski profilirana sjedala ugodna su i dobro podupiru tijelo. Multifunkcijsko kolo upravljača lijepo leži u rukama, a upravljač je direktan. Ručica mjenjača jedva da se može nazvati ručicom, izgleda futuristički, a DSG stupnjeve prijenosa izmjenjuje brzo i neprimjetno. Instrumentna ploča je digitalna i lako čitljiva. Umjesto prekidača za paljenje svjetala i maglenki nalazimo dodirne otoke. Sve ostale bitne funkcije objedinjene su na centralnom 10-inčnom dodirnom zaslonu.
Nova generacija španjolskog kompakta diči se i novom razinom povezivosti, brojnim sustavima potpore za vozača, uzornom dinamičnošću. Donosi brojna praktična i moderna rješenja, atraktivne detalje, ali i niz inovativnih tehnologija. Novi Leon prvi je potpuno povezani automobil marke Seat te sadrži povezivost unutar i izvan automobila (internetsku navigaciju, funkcije i usluge), uključujući sustav Full Link sa značajkama kao što su Android Auto i bežični CarPlay. Novi Leon je i najsigurniji Seat ikad. Testni primjerak među ostalim je stavkama s popisa dodatne opreme imao i Safe & Driving Paket L.
On obuhvaća adaptivni tempomat s prediktivnom automatskom regulacijom razmaka, automatsko paljenje i gašenje dugih svjetala, prepoznavanje prometnih znakova, pomoć pri promjeni vozne trake, pomoć pri izlasku iz auta (upozorava na nadolazeći promet, bicikliste i pješake te daje zvučni signal ako bi otvaranje vrata moglo prouzročiti nezgodu), pomoć pri izlasku s parkirnog mjesta. Leon je već serijski, od početne razine, dobro opremljen te ima sve što je vozaču i njegovim putnicima potrebno.
FR razina opreme stvorena je da ugodi na najvišoj razini, a isprobani blagohibridni benzinac od 150 konja dobro se uklopio u čitavu sliku. Žustar je, dobrog odziva na gas i umjerene potrošnje. Dovoljno snage isporučuje već od niskih okretaja, ali puni potencijal ipak pokaže tek u višima, kad je - u kombinaciji s odličnim podvozjem - raspoložen za dinamičnu vožnju.