isprobali smo

Novi crossover ujedinio je gradsko nasljeđe Fiata 500 i Jeepovu robusnost

04.06.2015.
u 10:00

Novi M-Jet motor od 120 konja u prosjeku troši oko 5 l/100 km

S obzirom na popularnost crossover vozila, osobito onih gradskog segmenta, bilo je samo pitanje vremena kad će i Fiat predstaviti svog 'konja za utrku'. Talijanska marka to je nedavno i učinila lansiranjem modela utemeljenog na Jeepu Renegade, kojeg smo nedavno također isprobali na hrvatskim prometnicama.

Osnovne dizajnerske sličnosti sa standardnim modelom 500 odmah su očite, no X verzija djeluje kao da je više vremena provela u teretani, jer osim što je duža, šira i viša od izvornog Fiata 500, izgleda mišićavije i ozbiljnije. Vizualne poveznice primjetne su i u interijeru, a u sklopu bogate Pop Star opreme ovdje dobivate i Fiatov novi Uconnect multimedijski sustav s 5-inčnim dodirnim zaslonom koji je jednostavan i intuitivan za korištenje. Premda je s dužinom od 424,8 cm prilično kompaktan, 500X u kabini raspolaže pohvalnom količinom prostora za putnike na stražnjim sjedalima, a uz osnovni volumen od 350 litara, prtljažnik je preklapanjem sjedala moguće povećati na ukupno 1000 l.

Od četiri moderna motora dostupna za Fiatov gradski crossover, novorazvijeni 1,6-litreni MJet turbodizelaš vjerojatno je najbolji u ponudi. Sa 120 KS i 320 Nm okretnog momenta koje šesterobrzinskim ručnim mjenjačem prenosi na prednje kotače, 500X je uvjerljivo brz - s mjesta do 100 km/h ubrzava za 10,5 sekundi te postiže maksimalnih 186 km/h. Jednako su dojmljiva i međuubrzanja, no koliko god performanse bile dobre, MJet uvijek troši prilično skromno - u kombiniranom prosjeku oko 5 l/100 km. Novi Fiat nije ništa manje impresivan ni u vožnji. Osim što podatan ovjes vrlo dobro upija neravnine naših prometnica, omogućava i vozne osobine koje su itekako pohvalne, premda ne i dinamične kao kod manjeg modela 500.

S početnim dizelašem i Pop Star opremom, Fiat 500X na hrvatskom tržištu stoji 167.950 kuna.

>> Honda CR-V u Hrvatsku stigla u obnovljenom izdanju, a ponuda kreće od 224.800 kn

>> Francuski crossover za manje zahtjevna tržišta od 32.000 kuna

Komentara 1

GI
giglibigli
21:55 04.06.2015.

a i ti crossoveri polako postaju dosadni a koštaju ko pravi auti

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije