Četvrta generacija VW Caddyja, u putničkom i dostavnom izdanju, proporcijama je ostala gotovo identična prethodniku, koji je na tržištu od 2004. godine. I dalje ga odlikuje sandučasti oblik s međuosovinskim razmakom od 268 cm, odnosno 300 cm u maxi verziji (dolazi i sa sedam sjedala).
Ipak, Caddy je dobio novo lice, u skladu sa svim novim VW modelima. Dotjeran je i straga, ali i u unutrašnjosti koja sad u putničkoj verziji nudi moderan kokpit i po prvi put multimedijski ekran s navigacijom. Plastika je tvrda, ali trajna, osim u najjačoj opciji "Generation 4" , u kojoj je mekša, kao u Golfu. Isprobali smo upravo takav, najbolje opremljen primjerak. Atraktivna crvena boja proteže se i na aluminijske naplatke te dijelove kokpita. Sjedala su udobna, a za pohvalu je i ukupan komfor u Caddyju. I vozačka strana je jako dobra za ovakvo vozilo. Poboljšanja se osjećaju u svim segmentima, budući da je novi Caddy nastao na MQB modularnoj platformi. Unatoč poboljšanju aerodinamike i smanjenju buke, Caddy je još uvijek zbog visine osjetljiv na bočni vjetar.
Dizelski 2,0 TDI motor
Ispod poklopca motora isprobanog primjerka početni je benzinac, 1,2 TSI od 84 KS (u ponudi i sa 125 KS), uparen s 5-brzinskim ručnim mjenjačem. Motor, koji se izvrsno snalazi u Golfu, ipak je malo preslab za Caddy. Preporuka su dizelaši koji čine više od 80% prodaje. Blok motora je 2,0 TDI, a nudi se u četiri verzije, sa 75, 102, 122 i 150 KS. Najštedljiviji je Bluemotion sa 102 KS i 250 Nm, koji prosječno troši 4,2 l/100 km.
Kamperski krevet
Kamperska verzija s ležajem za dvoje i šatorom sada se naziva Beach (prije Tramper). Caddy je također dostupan s 4Motion pogonom na sve kotače i DSG mjenjačem. Za one koje zanima dostavna verzija najbitnije je da standardni Caddy prima do 3,2 kubna metra tereta, predmete duge do 1,78 m, široke 1,34 m i visoke do 1,14 m. Utovar olakšava niski utovarni prag straga, ali i bočna klizna vrata široka 70 cm. U Hrvatsku novi Caddy stiže u rujnu, a točne cijene još nisu poznate. Početna dostavna verzija stajat će manje od 100.000 kuna bez PDV-a, a početna cijena putničke u Njemačkoj iznosi 18.240 eura.
>> Povijesnim vrlinama kultni njemački kombi dodao je sve blagodati modernog doba
>> Novi Berlingo u Hrvatsku stiže sredinom lipnja po cijeni od 136.500 kuna