vozili smo

Novi Caddy izgledom je sličan prethodniku, ali bolji u svim segmentima

Autodesk VRED Professional 2014 SR1-SP7
Foto: Volkswagen
1/3
05.06.2015.
u 10:00

Vožnja je dinamičnija, motori štedljiviji, unutrašnjost modernija, a dizajn atraktivniji

Četvrta generacija VW Caddyja, u putničkom i dostavnom izdanju, proporcijama je ostala gotovo identična prethodniku, koji je na tržištu od 2004. godine. I dalje ga odlikuje sandučasti oblik s međuosovinskim razmakom od 268 cm, odnosno 300 cm u maxi verziji (dolazi i sa sedam sjedala).

Ipak, Caddy je dobio novo lice, u skladu sa svim novim VW modelima. Dotjeran je i straga, ali i u unutrašnjosti koja sad u putničkoj verziji nudi moderan kokpit i po prvi put multimedijski ekran s navigacijom. Plastika je tvrda, ali trajna, osim u najjačoj opciji "Generation 4" , u kojoj je mekša, kao u Golfu. Isprobali smo upravo takav, najbolje opremljen primjerak. Atraktivna crvena boja proteže se i na aluminijske naplatke te dijelove kokpita. Sjedala su udobna, a za pohvalu je i ukupan komfor u Caddyju. I vozačka strana je jako dobra za ovakvo vozilo. Poboljšanja se osjećaju u svim segmentima, budući da je novi Caddy nastao na MQB modularnoj platformi. Unatoč poboljšanju aerodinamike i smanjenju buke, Caddy je još uvijek zbog visine osjetljiv na bočni vjetar.

Dizelski 2,0 TDI motor

Ispod poklopca motora isprobanog primjerka početni je benzinac, 1,2 TSI od 84 KS (u ponudi i sa 125 KS), uparen s 5-brzinskim ručnim mjenjačem. Motor, koji se izvrsno snalazi u Golfu, ipak je malo preslab za Caddy. Preporuka su dizelaši koji čine više od 80% prodaje. Blok motora je 2,0 TDI, a nudi se u četiri verzije, sa 75, 102, 122 i 150 KS. Najštedljiviji je Bluemotion sa 102 KS i 250 Nm, koji prosječno troši 4,2 l/100 km.

Kamperski krevet

Kamperska verzija s ležajem za dvoje i šatorom sada se naziva Beach (prije Tramper). Caddy je također dostupan s 4Motion pogonom na sve kotače i DSG mjenjačem. Za one koje zanima dostavna verzija najbitnije je da standardni Caddy prima do 3,2 kubna metra tereta, predmete duge do 1,78 m, široke 1,34 m i visoke do 1,14 m. Utovar olakšava niski utovarni prag straga, ali i bočna klizna vrata široka 70 cm. U Hrvatsku novi Caddy stiže u rujnu, a točne cijene još nisu poznate. Početna dostavna verzija stajat će manje od 100.000 kuna bez PDV-a, a početna cijena putničke u Njemačkoj iznosi 18.240 eura.

>> Povijesnim vrlinama kultni njemački kombi dodao je sve blagodati modernog doba

>> Novi Berlingo u Hrvatsku stiže sredinom lipnja po cijeni od 136.500 kuna

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije