Hard test: C3

Novi živahni trocilindraš u prostranom gradskom autu

Citroën C3
Foto: Jurica Galoić/PIXSELL
1/3
09.02.2014.
u 09:38

Udoban, siguran i dovoljno prostoran, C3 je pogodan i za mlade roditelje s malom djecom

Druga generacija Citroena C3, francuskog aduta u B-segmentu, osvježena je lani. Klasičan redizajn donio je manje vizualne promjene od kojih se najviše ističe veliki dvostruki chevron, zaštitni znak Citroena na prednjem dijelu vozila. Veće su se promjene dogodile ispod poklopca motora. Početni motori su sada trocilindraši, koji su trenutno apsolutni hit kod gradskih automobila, a sada ih nudi i Citroen.

Elastičan motor

Dolaze - baš kao i kod bratskog Peugeota 208 - u dvije verzije, s obujmom od jedne litre sa 68 KS i 1,2-litreni sa 82 KS. Mi smo se na dužem testu družili s jačom verzijom opremljenom posebnim, kod nas vrlo popularnim paketom opreme Medveščak.

Trocilindraš ima tipičan zvrkast zvuk mlinca za kavu, koji će nekima zasmetati, ali zbog vrlo dobre zvučne izolacije u kabini se ne čuje pretjerano. Dakako, motor se najbolje snalazi u gradskoj vožnji, a pohvalno je što ga, za razliku od nekih drugih trocilindraša, nije potrebno tjerati u visoke okretaje pri normalnojgradskoj vožnji. Sasvim je dovoljno držati ga do 3000 o/min, a za to je ipak potrebno češće posezati za ručicom solidnog mjenjača.

Ali, nije ovaj motor isključivo namijenjen gradskoj vožnji. Dapače, dobro se snalazi i na otvorenoj cesti, pa i na autocesti gdje bi mu dobro došao duži peti stupanj. Bez problema postiže brzinu veću od dopuštene (maksimalna brzina 175 KS), ali već na 130 km/h zahtjeva 4000 o/min. No, i tada je buka motora na prihvatljivoj razini pa je i duže putovanje ugodno. Izmjerili smo prosječnu potrošnju od 6,7 l/100 km.

U Citroenu C3 se sjedi dosta visoko što povećava preglednost i vožnju, pogotovo u gradu, čini jednostavnijom. Robustan ovjes upija sve neravnine s ceste pa putnici, osobito oni na prednjim sjedalima, uživaju veliki komfor, kao u nekom većem automobilu. C3 je s dužinom od 394 cm u prosjeku klase, ali u kabini je jedan od najprostranijih pa će i putnici straga imati dobar komfor. Prtljažnik koji prima 300 litara je među vodećima u segmentu. Zbog svoje prostranosti, C3 može biti i mali obiteljski automobil, prvenstveno za mlađe obitelji. Doprinos tome daju i dva isofix sustava na stražnjim sjedalima te bočni zračni jastuci i zračne zavjese.

Šminkerski izgled

Oprema Medveščak donosi pomalo šminkerski izgled. Kromirani dijelovi dužinom cijelog automobila izvana i sjajna klavirska plastika na armaturnoj ploči u unutrašnjosti daju mu profinjeni dojam, baš kao i podrezani upravljač i središnji naslon za ruku. Opći dojam?

Odličan.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije