Njemački Opel oznaku GSi prvi je put koristio 1984. na Kadettu i Manti, dok je na Corsi zaživjela prije 30 godina. Sad je na red došla i aktualna generacija.
Iako je 1988. Corsa GSi imala ‘čak’ 100 konja, sada ova oznaka znači da je ispod poklopca motora smješten 1,4-litreni turbom punjen benzinski motor koji isporučuje 150 KS i 220 Nm maksimalnog okretnog momenta. Do 100 km/h ubrzava za 8,9 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 207 km/h. Kako sve to djeluje na cesti, imali smo priliku i sami isprobati na putu od Zagreba, preko Crikvenice, po Jadranskoj magistrali sve do Dubrovnika.
Iako ovu cestu neki smatraju najopasnijom u Europi, ponovno smo se uvjerili kako je u ovo doba godine izvrsna za sve koji vole vožnju. Dozvoljava isprobavanje različitih vozila i različitih brzina. Nakon više od 1500 kilometara (oko 1000 samo po Jadranskoj magistrali), smatramo da je nova Opel Corsa GSi jako dobro posložen automobil. Vrlo je udobna za svakodnevnu gradsku vožnju, a istovremno i zabavna za vikend-izlete, kada će sigurno izmamiti osmijeh na lice. Tome u prilog ide činjenica da rabi OPC performans podvozje, a tu su i u crveno obojana kliješta disk kočnica. Serijski dolazi na 17-colnim kotačima s gumama 215/45 R17, dok su opcijski raspoloživi za broj veći 215/40 R18.
S popisa dodatne opreme svakako bismo odabrali i opciju kožnih Recaro sportskih sjedala koja upotpunjuju dojam sportskog karaktera, a ujedno i osiguravaju izvrsno prianjanje tijela uz sjedalo i prilikom vrlo brzih prolazaka zavoja. Spomenimo i da je GSi moguć isključivo u trovratnoj verziji. Vidite li se za upravljačem jednog ovakvog primjerka, budite spremni izdvojiti 130.483 kuna za početni model, a vjerujemo da ćete na popisu dodatne opreme pronaći još zanimljivih doplata. Mi jesmo.
Pogledajte i video intervjua s Matom Rimcem:
a prije 30 god. je sa tim konjima postizao tu brzinu bez problema