Top 5

Izabrali smo: pogon na sve kotače za šaku kuna

suzuki vitara
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/5
03.03.2018.
u 22:48

Automobili s pogonom na sve kotače više nisu nedostižni kao nekad. Osim što im je ponuda sve veća i bogatija, ona je i prilično povoljna

Pogon na sva četiri kotača već dugo vremena nije želja samo uskog kruga vozača kojima je on potreban zbog poslovnih ili privatnih specifičnosti. Prednosti posjedovanja dviju, a ne samo jedne pogonske osovine danas su poznate svakome tko je ikad pokušao sići s ceste na makadam ili blatni put, a o odlasku na skijanje, preko nerijetko zasniježenih prometnica, da i ne govorimo. A tu su, dakako, i oni vozači kojima 4x4 nije nužno sinonim za offroad, nego pogon na sve kotače traže zbog veće sigurnosti i boljih voznih osobina na samoj cesti.

Da raste broj potencijalnih kupaca automobila s integralnim pogonom, već neko vrijeme dobro znaju proizvođači, pa je i njihova ponuda sve veća i sve dostupnija. Nekad se o njima gotovo pa nije moglo razmišljati bez stvarno ozbiljne svote novca, dok danas za automobil s pogonom na sve kotače ne treba izdvojiti puno više od iznosa za običan mali gradski automobil. Izbor je, k tome, doista velik, a mi smo za ovu priliku probrali samo nekoliko najpovoljnijih primjeraka. Tko je od proizvođača po tom pitanju glavna faca, nije teško zaključiti: od pet povoljnih mališana s pogonom na sve kotače, čak su tri modela Suzukijeva.

SUZUKI VITARA, 125.066 KN

Da Vitara ima odličnu cijenu, znaju već doslovno i ptice na grani, a posebno to vrijedi za njezine verzije s pogonom na sva četiri kotača. Osnovna među njima pokretana je 1,6-litrenim benzincem sa 120 konjskih snaga i ručnim mjenjačem, no tu su i ostale opcije, s dizelskim motorima te automatskim mjenjačima.

SUZUKI SWIFT, 105.754 KN

Tradicionalno jedan od najomiljenijih i najpopularnijih gradskih automobila, Swift kao veliki adut u odnosu na konkurenciju na stol izvlači verziju s pogonom na sva četiri kotača. Takvo što teško se sreće i u klasama višim od njegove, pa tko ovdje traži 4x4, u njemu će naći sve što mu treba.

DACIA DUSTER, 123.900 KN

Dacijin najvažniji "image maker" nikad se nije oslanjao samo na dopadljiv izgled i povoljnu cijenu, nego uz njih isporučuje i provjerene Renaultove motore i pogon na sve kotače koji korijene ima u nekadašnjem X-Trailu. S benzinskim motorom od 115 KS, kao svojevrsni bonus nudi i prostranu kabinu te prtljažnik od 443 litre.

FIAT PANDA, 121.750 KN

Baš kao i u originalnoj, prvoj generaciji, novovjeka Fiat Panda osvaja na razne praktične načine, no dobar dio svoje slave duguje verziji s pogonom na sva četiri kotača, i to s blokadom diferencijala. Takva, a k tome još pokretana dizelskim motorom od 95 KS, slovi kao nezaustavljiva na snijegu, blatu i na drugim zahtjevnim podlogama.

SUZUKI IGNIS, 101.205 KN

Osim vrlo niskom cijenom, Ignis se može pohvaliti i skromnim vanjskim mjerama, što ga čini posebno okretnim i u gradskoj vožnji i pri silasku s ceste. Za duljinu od samo 370 cm putnička mu je kabina još i prostrana te se osim s benzinskim motorom od 90 KS može pohvaliti i vrlo dobrom serijskom opremom.

10 stvari koje možda niste znali o Yugu:

suzuki vitara
1/11

Komentara 14

DU
Deleted user
07:50 04.03.2018.

Malo sponzorski miriša

MI
m.ivanisevic2
11:53 04.03.2018.

Ovi auti nemaju nikakve veze s "pravim" odnosno kontinuiranim pogonom na sve kotače. Dajte provjerite koliko košta pravi terenac s blokadama diferencijala.

DR
Draš
11:35 04.03.2018.

SUV vozila su nezamjenjiva za stare ljude koji imaju problema sa ulaskom/izlaskom iz nižih vozila.Sa starenjem populacije njihov udio će se samo povečavati.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije