Prema prvim, preliminarnim rezultatima automobilskog tržišta u 2014., lani je u Hrvatskoj prodano 33.328 automobila, što je za 5431, odnosno 19,47 posto više nego 2013., kada ih je prodano 27.897. Prodano je 5201 lako gospodarsko vozilo, nešto manje nego prethodne godine, kada su prodana 5294. Ukupno je lani u RH prodano 38.529 vozila, što je za 16,08 posto, odnosno za 5338 više nego prethodne godine, doznajemo iz hrvatskog ureda JATO-a.
Od automobila najveći udjel na tržištu, 15,89 posto, ima Volkswagen, koji je lani prodao ukupno 5297 automobila. Opel je drugi, drži 11,15 posto tržišta i prodao ih je 3715. Škoda je sa svojim modelima u prošloj godini osvojila 9,77 posto tržišta, sa 3257 prodanih osobnih vozila.
Peugeot je prodao 2225 automobila, što znači i tržišni udjel od 6,68 posto. Slične je rezultate imao i Renault koji sa 2121 prodanim automobilom sada drži 6,36 posto tržišta. Citroen je prodao 1923 automobila i time stekao udjel od 5,77 posto tržišta. Ford je prodao 1710 osobnih vozila (5,13 posto tržišta).
Hyundai je lani bio najuspješniji japanski brend u RH i uspio je prodati 1592 osobnih vozila, što je 4,78 posto tržišta. Toyota je prodala 1483 automobila, čime drži 4,45% tržišta. Deseta je KIA sa 183 vozila (3,55% tržišta).
>> Hrvatski san: po Golf, BMW i Passat u Njemačku
>> Pogledajte ponudu osobnih automobila do 70.000 kuna ne starijih od 5 godina
Hyundai........najuspjesniji Japanski brend ??????? e moj novinaru....