Kisha

Prvi hrvatski pametni kišobran rasprodan u tri mjeseca

Kisha
Foto: Nel Pavletić/Pixsell
1/3
17.03.2015.
u 11:33

Riječ je o jednom od prvih hrvatskih proizvoda koji se ubrajaju u kategoriju internet stvari

Hrvatski tim koji je razvio pametni kišobran pod brendom Kisha preko svoje web stranice u manje od tri mjeseca rasprodao je prvu seriju od tisuću komada i sad pregovara s više od trideset distributera o širenju prodaje, doznaje Poslovni dnevnik.

Riječ je o jednom od prvih hrvatskih proizvoda koji se ubrajaju u kategoriju internet stvari.

- U SAD-u se godišnje proda 33 milijuna kišobrana i od tuda nam je došlo 60 posto kupaca, ali prodaja je išla dobro i u Europi odakle je bilo 30 posto kupaca te Japana, Hong Konga i Tajvana odakle je 10 posto kupaca - rekao je Goran Čandrlić, suosnivač i direktor Kishe iz Rijeke. Tvrtku za svoj startup otvorili su u Velikoj Britaniji kako bi lakše mogli prodavati na velikim tržištima, ali cjelokupnu proizvodnju rade u Hrvatskoj u suradnji s tvrtkom Hrvatski kišobran iz Zaprešića.

>> Potpredsjednik uprave Indiegogoa ponudio pomoć hrvatskim projektima

>> Hrvatski startup Vebbu niže međunarodne uspjehe

Komentara 4

TT
tomislav.tomsic.7
01:57 18.03.2015.

Tvrtku za svoj startup otvorili su u Velikoj Britaniji kako bi lakše mogli prodavati na velikim tržištima apsolutno nije tocno jer to preko interneta mozes i iz Hrvatske vec je u Velikoj Britaniji porez na dohodak 20% pa su pobjegli iz domovine, znaci to nije nikada ni bila Hrvatska firma!! Neka njihovi britanci pisu o njima ili mozda zive u Rijeci duze od 186 dana a poreze placaju u Velikoj Britaniji???? Hm to je vec porezna prijevara no to nije moja nadlezniost. Pozdrav svima!

ZZ
zzz
22:32 17.03.2015.

i kako to funkcionira?

CA
++canajisraM
16:17 04.04.2015.

Kakav los clanak .Niti rijeci kako taj kisobran fukcionira i po cemu je pametan.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije