Renault je odlučio sedan izdanje Meganea ukinuti i napraviti svojevrsnog nasljednika - i to modelom Fluence, koji je stigao u prodajne salone. Na početku prezentacije bilo je mnogo skeptika, koji su izrazili sumnju za potrebom takvog automobila na domaćem tržištu.
Kako bi uklonili takva nagađanja, u Renaultu su jasno dali do znanja da je od 1996., kada je počela prodaja Meganea, prodano oko 22 tisuće kompaktnog modela, a od toga se oko 6 tisuća odnosi na sedan izdanje.
Mnogo prostora u kabini
Fluence je nastao na platformi Meganea Grandtour pa ima međuosovinski razmak od 2702 mm. Tako je automobil narastao na 461,8 centimetra, a visok je 147,9 cm. To je u odnosu na Megane sedan porast od 12 cm u duljinu. Taj porast najviše će osjetiti putnici kojima je na raspolaganju mnogo prostora, kako na prednjim sjedalima tako i na stražnjoj klupi.
Fluence je vodeći model u segmentu po prostoru za laktove na prednjoj i stražnjoj klupi, visini straga kao i prostoru za koljena. Na raspolaganju su 23 litre brojnih pretinaca u putničkoj kabini, a tu je i vrlo dobrih 530 litara prtljažnika. Minus upisujemo nedostatku ručice s unutrašnje strane poklopca prtljažnika kako bi se ista mogla zatvoriti bez prljanja prstiju. Dobra stvar je što se nakon spuštanja naslona stražnje klupe dobiva impresivan prostor bez, inače čestih, čeličnih prepreka.
Dizajnerski odmak
Novi model u Renaultovoj gami napravio je i dizajnerski odmak od Megane obitelji, pogotovo govori li se o vanjskim elementima. U putničkoj kabini sličnost je vrlo velika, a za što mislimo da nije nikakva mana, već samo prednost.
Plan prodaje Renaulta je 350 primjeraka do kraja godine, a svi modeli dolaze iz Oyak-Renault tvornici u Bursi, pokraj Istanbula. Početna cijena je 122.000 kn, ali se odmah na sve modele nudi popust od 13 tisuća kuna.
Renault Fluence: Prednost je u simpatičnoj “stražnjici” od 530 litara
Fluence dolazi iz Turske, cilj je do kraja godine 350 primjeraka, a starta od 109.000 kuna; U odnosu na staru sedan izvedbu Meganea, Fluence je narastao 12 cm
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.