Na testu

Renault Megane Grandtour: Vrlo uglađen dizelski agregat od 130 konja

Renault megane
Foto: Boris Ščitar/Pixsell
1/2
20.01.2010.
u 10:30

Testni model pogonjen je 1,9-litrenim turbodizelskim agregatom od 130 konja i 300 Nm okretnog momenta. To je sasvim dostatno i za zahtjevnije vozače željne sportskijih karakteristika.

Nekoć davno karavanske inačice nosile su epitet ružnog pačeta, to danas nije slučaj, što potvrđuje i nova generacija Renault Meganea. Prednji dio automobila je identičan, a na stražnjem dijelu sada privlače vrlo zanimljivo riješen svjetlosni sklop.

U odnosu na osnovnu izvedbu karavanski Grandtour je narastao na 455,9 centimetara što je rezultiralo prtljažnikom obujma 526 litre u osnovnom izdanju, odnosno 1595 l nakon spuštanja naslona stražnje klupe.

Prednji dio putničke kabine ostao je identičan, a očekivalo se ipak malo više prostora na stražnjoj klupi.

Testni model pogonjen je 1,9-litrenim turbodizelskim agregatom od 130 konja i 300 Nm okretnog momenta. To je sasvim dostatno i za zahtjevnije vozače željne sportskijih karakteristika. Zahvaljujući momentu raspoloživom od 1750 okretaja, automobil odlično “vuče” već od samog starta. Zadovoljstvo postaje veće kad se vidi da nam je potrošnja na testu bila između 6,5 i 7 litara.

Svakao zadovoljstvo ima svoju cijenu, pa tako testni model stoji 175.480 kuna, bez ikakvih popusta. To nije baš tako malo, ali treba imati na umu da je riječ o najboljem, Dynamique pektu koja nudi mnogo korisne opreme (automatski klima uređaj, alu naplatci, osam zračnih jastuka...), a dodatno je tu još metalik boja i mreža za prtljagu.

Osim ovog, u ponudi su još dCi agregati od 85, 105 i 150 konja.

Ključne riječi

Komentara 2

NO
noa
14:13 20.01.2010.

odličan automobil, upravo očekujem svojeg Megana ali u Berline izvedbi. Ova karavanska je također odlična (meni) ali promašaj u ovom članku je loš odabir boje za ogledni primjerak. Kvalitet izradbe i materijali unutra su daleko bolji nego na svim modelimaa dosad, osjećaj kvalitete je nezaobilazan. Renault si ovaj put nije dao mjesta iznenađenjima- neugodne vrste, pa je išao na pun pogodak. Sve kod novog Megana štima, od dizajna do kvalitete motora i materijala. Šteta da to nisu otkrili prije...ali ...bolje ikad nego...

ZG
zgubidan
09:46 27.01.2010.

neki auti imaju ubrzanje 7sec do 100kmh . . . kod renaulta 7min. bez kvara je svjetska senzacija

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije