Nakon hatchback odnosno peterovratne inačice modela Mégane koja je na tržište stigla početkom godine, Renault je svoju ponudu u C segmentu proširio limuzinom Mégane Grand Coupé. Novu četverovratnu inačicu Méganea odlikuju dinamične linije, coupéovska linija krova te panoramski stakleni krov jedinstven u tom segmentu vozila.
Tehnologija iz više klase
I nije to jedina značajka preuzeta iz višeg segmenta - Mégane Grand Coupé (serijski ili opcijski, ovisno o paketima opreme) donosi i R-Link 2 putem kojeg se upravlja većinom sustava automobila, Multi-Sense sustav za prilagođavanje postavki vozila vozaču, autonomno parkiranje u bočno parkirno mjesto. Vozača upozorava na nenamjeran prelazak u drugi prometni trak, kao i na vozila u mrtvom kutu. Prepoznaje prometne znakove, situaciji u prometu prilagođava svjetla, sam usporava da ne naleti na vozilo ispred, bitne informacije vozaču prikazuje na head-up zaslonu. Preuzimanje opreme iz višeg segmenta omogućila mu je (i) zajednička arhitektura platforme CMF C/D.
Prednji se kraj Grand Coupé izvedbe ne razlikuje od onog kod klasičnog kompaktnog Méganea. I ovdje su karakteristična LED svjetla u obliku slova C. Stražnji kraj, pak, ugodno iznenađuje skladnim izgledom, što nije čest slučaj kod trovolumenskih kompaktnih limuzina. Mégane Grand Coupé izgleda poput smanjenog Talismana, što mu daje dobar vjetar u leđa. “Smanjeni Talisman” dug je 463,2 centimetra. Uz 271,1 cm međuosovinskog razmaka, te 144,3 cm visine i 181,4 cm širine, u putničkoj kabini ima više prostora za ramena putnika, a lakše je i nogama (u odnosu na Mégane hatchback). Sjedala su široka i ugodna, jednaka onima iz Talismana.
Za otvaranje poklopca prtljažnika zapremnine 550 litara dovoljno je nogom mahnuti ispod branika. Prtljažnik bi bio praktičniji da se otvara još šire, ali velik je pomak napravljen u kvaliteti materijala kojima je obložen. Iskoristivosti prtljažnika pomažu i pravilne linije prostora dubokog 108,4 i širokog 139,3 cm. Ovjes je podatniji nego kod hatchbacka, pa je vožnja udobnija. I ovaj je Mégane agilan i stabilan, ali razlika se osjeti u nježnijim prelascima preko neravnina. Zvučna izolacija je odlična, buka motora, kao i ona s ceste, u kabini se gotovo ne čuju.
Za sva tržišta novi član Renaultove obitelji proizvodi se u Bursa tvornici u Tuskoj. U Hrvatskoj se Mégane Grand Coupé očekuje u siječnju, a za njega će trebati izdvojiti 4000 kn više nego za Mégane s peterim vratima.
Benzinac i tri dizelaša
U ponudi će biti četiri motora, od kojih jedan benzinac: SCe 115 s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Dizelaši nude 90, 110 i 130 konja, a osim sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem dCi 110 može se izabrati i s automatskim EDC6. Uz taj motor - koji uz 110 KS pri 4000 okretaja u minuti razvija i 260 Nm pri 1750 okretaja - proizvođač ističe prosječnu potrošnju od samo 3,7 l/100 km.
>> Novi Megane naslanja se na veći Talisman
Renault stalno mijenja imena svojim modelima. Razlog je loša kvaliteta koju vozači skuže nakon par godina i više ne kupuju taj model. Tada Renault promijeni naziv modela a kvarovi ostaju isti.