Škodu Octaviju hrvatski kupci jako vole - u zadnjih je 10 godina stalno među tri najprodavanija modela. Razloga ima više, a najvažniji je taj da Octavia za uloženi novac nudi mnogo. Iako formalno spada u kompaktni segment, po prostranosti kabine uvijek bismo Octaviu ‘gurnuli’ u segment iznad. Također, prtljažnik isprobanog karavana oduševljava. Prima čak 610 litara.
Odmaknemo li se od argumenta uloženo-dobiveno te od prostranosti, jasno je da Octavia konja za utrku ima i među motorima i paketima opreme. U vožnji je i dalje vrlo ugodna, kako na otvorenoj cesti tako i na autocesti. Komforna je i dinamična, ne umara ni na dužim rutama. Pod ‘haubom’ isprobane Octavije dizelski je 1,6-litreni motor od 115 KS - uglađen i za prosječnog vozača dovoljno snažan - uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjene brzina glatke su, ali nedostajala nam je 6. brzina.
Nova prednja svjetla podižu vizualni dojam, a opcijski dolaze i u full LED tehnologiji. Materijali u unutrašnjosti i kvaliteta izrade su na još većoj razini, a isprobana Octavia ima multimedijski sustav s 8-inčnim ekranom. Bogati Style paket opreme obuhvaća, među ostalim, dvozonski automatski klima-uređaj, tempomat, el. podizače stakala, el. podešavanje retrovizora, stražnje parkirne senzore. Od važnije dodatne opreme izdvajamo automatsku regulaciju razmaka do 160 km/h, sustav prepoznavanja pješaka, izbor načina vožnje, dinamičnu regulaciju svjetala. Cijena Octavije Combi Active 1,2 TSI iznosi od 135.535 kuna.
što niste napisali cijenu testirane Octavije