"Kada je LOL zamijenio zvuk smijeha?", Kada je postalo u redu porukom mami čestitati rođendan?", "Vaša jednosmjerna karta za povratak ljudskosti" i "140 znakova nije jednako stvarnom kontaktu" samo su neka od pitanja kojima 12 milijuna dolara vrijedom reklamnom kampanjom Skype ocrnjujući Facebook i Twitter pokušava promovirati osobniji način komuniciranja, donosi Mashable. Upravo tom kampanjom Skype se promovirao kao medij koji omogućava stvarniju i puno osobniju komunikaciju, a tvrdnjom da društvene mreže "ponižavaju ljudskost" od Facebooka i Twittera stvorio je virtualne neprijatelje.
Frazom "Vrijeme je za Skype!" prikazuju se kao pružatelji usluge koja će ljudima omogućiti da videopozivom iskuse stvarne emocije te se tako koristeći tehnologiju približe stvarnoj komunikaciji.
Reklamna kampanja počela je 2. travnja u Velikoj Britaniji, a u sljedećih nekoliko mjeseci proširit će se i na američko tržište.
Skype je od uvijek bio zakon, tako po Video kao po zvanju. Cijene su jako pristupačne i zvanje Skype-om je jedna od najboljih opcija ! Ako nađete operatera koji vam omogučava zvanje u inozemstvo za 0,01 € - 0,05€/min....svaka častt ..... u SAD vam je cijena 0,01€/min .... Slovenija (sam je dosta koristim) je 0,05€/min., što za 20.min. razgovora iznosi cijeli 1€ !!! Što je smiješno. Mislim to na zvanje u fiksnu telefoniju, da razgovarate iz Skype/Skype, to vam je besplatno !