Tehnološki sve superiorniji automobili razmazili su nas pa odmah uočavamo slabiju izradu i detalje poput slabijeg audio sustava, plehnatog poklopca prtljažnika i tvrđe plastike u Citroënu C-Elysée, francuskoj kompaktnoj limuzini i bratu blizancu Peugeota 301. Sve se to zaboravi pogledom na cjenik, opremu i prostranost. A zapravo, prije samo desetak godina velika je većina automobila bila na toj razini, s time da C-Elysée u početnoj opremi nudi, primjerice, i ESP, bočne zračne jastuke i putno računalo.
C-Elysée je klasična trovolumenska limuzina s četverim vratima i golemim prtljažnikom od 505 litara, a postavljena je na 20 cm produženu platformu modela C3. Izvedena je vrlo robusno, a primjećujemo to već na prvim uspornicima koje ovjes (podešen za tržišta s lošijim cestama poput Istočne Europe, Afrike i J. Amerike) udaljen od tla 14 cm guta kao od šale. Bit će to pozitivno i za naše lošije ceste.
Unutrašnjost je prostrana i moderno izvedena s nešto slabijim materijalima i završnom izradom što se osjeti pri većim brzinama kada je u kabini bučno. Sjedala su pravi primjer francuske udobnosti, ali upravljač se može podesiti samo po visini, ne i po dubini, pa je naći idealnu vozačku poziciju nešto teže. Zbog slabije vidljivosti straga preporuka je doplata za pomoć pri parkiranju (u paketu s MP3 radiom, Bluetoothom i USB ulazom s komandama na upravljaču stoji 4500 kn).
Robustan ovjes nudi solidne vozačke užitke, iako je naglasak na udobnosti i upijanju neravnina na cestama. Motor testnog auta je dobro znani 1,6-litreni HDi štedljivac sa 92 KS. Nudi solidne performanse - 11,3 s do stotke i 180 km/h brzine - i odličnu prosječnu potrošnju. Zimi u gradu možete računati na nešto više od 6 litara. Sa srednjom opremom Seduction C-Elysée stoji 105.900 kuna.
>> FOTO C-Elysée - francuska mjera protiv krize stigla u Hrvatsku