Atraktivan švedski crossover isprobali smo s D5 agregatom, koji iz turbo dizelaša izvlači 215 konjskih snaga pri 4000 o/min, uz 440 Nm. Rezultat je i više nego dinamičan. Isprobani XC60 žustar je i zadovoljit će i vozače kojima SUV nije sinonim za usporenu obiteljsku krstaricu.
Odličan automatik
Motor odlično surađuje sa 6-brzinskim automatskim prijenosom. Po tvorničkim specifikacijama, prosječno na stotinu prijeđenih km troši 6,4 l goriva. Nama je trošio litru više, što je i dalje dobar rezultat. Postiže maksimalnih 205 km/h, a do stotke dolazi za 8,3 sekunde. Pogon na sva četiri kotača kod Volva se nekako podrazumijeva. Iako, realno, malo tko s ovakvim automobilom ide u blato, volimo imati 4x4 pogon. Automobil je s njim stabilniji, sigurniji i na kliskim cestama. Napredna AWD tehnologija neprekidno nadzire brzinu kotača, gas, okretni moment motora, brzinu motora i kočnice. Kako se mijenjaju uvjeti vožnje, kotači koji najbolje prianjaju uz cestu dobivaju najviše snage.
Redizajnirani XC60 donio je agresivniji izgled, ali i dalje mu je nit vodilja sportska elegancija, kako izvana, tako i u interijeru. Automobil dug 464,4 cm na prednjim sjedalima nudi sav mogući komfor. Visoka vozačka pozicija vožnju čini još ugodnijom. Prednja sjedala su udobna i odlično podupiru tijelo te ne umaraju ni na dužim rutama. Neudobno nije ni straga, ali ako su u pitanju dva odrasla putnika. Treći bi se već malo gurao.
U opremi sve potrebno
Početna cijena za XC60 iznosi 328.876 kn. S najsnažnijim dizelskim motorom i automatskim mjenjačem košta od 411.220 kn. Našem je ionako bogat Summum paket opreme bio dodatno natovaren svim i svačim, što je cijenu dovelo do 570.000 kn.
>> Za off road izlet više je izgledom nego voznim osobinama
>> I bez pogona na sva četiri kotača XC60 ostaje pravi Volvo