Korejski kompakt

Testirali smo novi Ceed: Velik korak unaprijed u vožnji se itekako osjeti

Kia Ceed
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/13
03.01.2019.
u 09:20

Isprobani primjerak do registracije stoji 152.990 kuna

Napravljen u Europi i za Europljane, nikad bolji i nikad tako bogato opremljen. Ukratko, tako Kia najavljuje novu generaciju svojeg kompaktnog modela Ceed, a to je, također ukratko, i najvažnije što o novom Ceedu valja reći. Dodajmo tek da je među brojnom (serijskom) opremom novog Ceeda i više naprednih sigurnosnih sustava. I da se novi Ceed u vožnji ponaša daleko bolje od prethodnika. I da donosi novu motornu gamu.

Novi Ceed isprobali smo u kombinaciji s jednolitrenim T-GDI turbobenzincem od 120 konjskih snaga. Žustro ubrzava do maksimalnih 187 km/h, a iznad 2000 okretaja motor se baš rado vrti. Deklarirano troši od 4,6 do 6,2 l/100 km, no nama je tijekom testa u prosjeku trošio litru i pol više. Uparen je s preciznim i uglađenim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Novi je Ceed agilan, startan, lako upravljiv. Zahvaljujući novom ovjesu, dobra je mjera između udobnosti i agilnosti.

Kia Ceed
1/13

Ceed nove generacije vizualno se naslanja na prethodni model, ali ujedno donosi dovoljno svježih detalja da ga možemo promatrati kao potpuno drugi automobil. Veću prednju masku dodatno naglašavaju prednja svjetla zanimljivog dizajna, a dobio je i diodna dnevna svjetla straga. Djeluje atraktivnije, agresivnije.

S prelaskom u novu generaciju Ceed je ostao dug poput prethodnika - 431 centimetar. No, širi je i niži, što mu, uz kraće prevjese, daje dinamičniji štih. Novi Ceed širok je 180 cm, a uz 265 cm razmaka među osovinama osigurava putničku kabinu dovoljno prostranu za pet odraslih osoba. Ceed ima najviše prostora za noge i ramenima putnika u svojoj klasi. Prtljažnik prima odličnih 395 litara.

Sjedala su čvrsta i udobna, posebno prednja. Ergonomija je uzorna, kvaliteta materijala solidna, kao i izrada. Zvučna bi izolacija mogla biti malo bolja. Značajan korak unaprijed vidi se i u cijeni. Logično, veća je od one za prethodnu generaciju (cjenovno starta od 124.990 kn), ali novi je Ceed i osjetno opremljeniji. Testni primjerak, među ostalim, ima dvozonski automatski klima-uređaj s odmrzavanjem vjetrobranskog stakla, Bluetooth s prepoznavanjem glasa, sustav za izbjegavanje sudara, el. otvaranje prednjih i stražnjih prozora, el. podesive i grijane retrovizore, tempomat, 8“ satelitsku navigaciju, audio sustav s 7“ LCD zaslonom osjetljivim na dodir, LED stražnja i dnevna svjetla.

Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu:

Ključne riječi

Komentara 6

Avatar Olujni
Olujni
12:29 03.01.2019.

Dobar ali preskup auto, za 20.000 kn vise dobijes Tucsona koji je SUV i za klasu i pol je iznad Ceeda. Ovaj auto ce ovoliko platiti samo fanatici koji ce biti zaludjeni bas ovim modeloma a takvih bas nece biti puno.

PU
paul-umpe
21:58 06.01.2019.

Kia.Koje je to auto??Od kad se to proizvidi???Tradicija???

IB
ibiza
12:41 03.01.2019.

ko volii nek izvoli...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije