Test: Peugeot 508 SW

U moderno dizajniranom karavanu udobnost je u prvom planu

Peugeot 508 SW
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/18
05.12.2019.
u 09:00

Zbog masivnog središnjeg grebena smanjen je vozački prostor, što bi moglo smetati višima od 190 cm. Nižima od toga u 508-ici će biti ugodno, nakon privikavanja na malo kolo upravljača

Atraktivnoj Peugeotovoj kupe limuzini 508 prije nekoliko se mjeseci na tržištu pridružila karavanska inačica. Izduženi nos im je jednak, a dijele i eleganciju siluete, bez obzira na drukčiji stražnji kraj. Skladno građen francuski karavan D segmenta, 508 SW, nudi se po početnoj cijeni od 217.180 kuna. Navedena cijena odnosi se na izvedbu pokretanu dizelskim agregatom BlueHDi 130 Active, uparenim sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. U testnom primjerku kuca dizelsko srce sa 180 konjskih snaga, a taj je motor standardno uparen sa solidnim 8-stupanjskim automatskim prijenosom. Kombinacija je to prikladna za duga putovanja i ležernu vožnju. Na sportska ubrzavanja ne možete računati, udobnost je ovdje u prvom planu.

Moderno dizajniran 508 SW diči se i tradicionalnim vrijednostima karavana. To se prvenstveno odnosi na praktičnost i zapremninu prtljažnika koja seže od početnih 530 do 1780 litara s preklopljenim stražnjim sjedalima. Peugeot 508 SW najniži je i jedan od najširih automobila u segmentu. Dužinom od 479 centimetara SW je četiri cm duži od limuzine. Visok je 142 cm. Unutrašnjost se odlikuje najnovijom generacijom i-Cockpita. Zbog masivnog središnjeg grebena smanjen je vozački prostor, što bi moglo smetati višima od 190 cm. Nižima od toga u 508-ici će biti ugodno, nakon privikavanja na malo kolo upravljača.

Peugeot 508 SW
1/18

Instrumenti su pregledni i moderno dizajnirani, završna obrada i materijali kvalitetni, oprema bogata. Preko 10” središnjeg multimedijskog ekrana zakrenutog prema vozaču upravlja se većinom funkcija. Peugeot 508 SW među ostalim ima automatski dvozonski klima-uređaj, prednja ergonomska grijana sjedala, dvije dodatne USB utičnice straga, pregradnu mrežu i uzdužne vodilice u prtljažniku, LED prednja i stražnja svjetla, aktivni ovjes, navigaciju, Mirror Screen, Bluetooth, stražnju kameru, Hi-Fi sustav Focal 515W. Testni primjerak stoji 338.130 kuna.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi

Komentara 2

Avatar hvala_što_pušite
hvala_što_pušite
18:05 07.12.2019.

pežo kupuju samo oni koji misle da jesu ili žele biti extra-wurst!...

DU
Deleted user
15:22 06.12.2019.

508 je odličan auto bilo limuzina ili karavan.Samo preskup i to će mu umanjiti prodaju.Ne znam čemu tolike cijene možemo ga gledati pet godina i eventualno kupiti rabljenog za 50% jeftinije.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije