'Mali Golf'

Testirali smo novi Polo: odličan trocilindarski turbobenzinac oduševljava

Volkswagen Polo
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/5
06.01.2018.
u 09:08

Šesta generacija njemačkog bestselera opravdala je očekivanja

Svi su ga već prozvali “mali Golf” i to s pravom, jer šesta generacija Volkswagen Pola ni ne skriva čiji DNK uzima kao svoju bazu. Već prema izgledu su usporedbe neizbježne.

A Nijemci su to dobro odmjerili, jer Polo jest od Golfa kraći 20 cm, a s dužinom od 405,3 cm prvi je put duži od četiri metra i jedan je od najvećih u B segmentu. Zbog toga je i u unutrašnjosti sada prostranije, kao i u prtljažniku, koji prima 351 litru. I nudi se samo u praktičnijoj izvedbi s peterim vratima.

Volkswagen Polo
1/8

Turbobenzinac od 105.500 kn

Izrada je vrhunska, baš kao i materijali u unutrašnjosti. Testirani model bio je opremljen trendovskom Beats opremom koja nudi mladenački dvobojnu unutrašnjost i premium audio sustav. To je uključivalo i 8-inčni središnji zaslon osjetljiv na dodir, jedan od najboljih multimedijskih ekrana u segmentu. Ta šminkerska oprema poskupljuje Polo do 141.000 kuna, ali s istovjetnim turbobenzinskim motorom 1,0 TSI s 95 KS i Trendline opremom koja realno nudi sve što je potrebno stoji 105.500 kuna. Početni Polo s 1,0 atmosferskim benzincem s 75 KS stoji 99.293 kune, pa je doplata za 20 KS jači 1,0 TSI motor od 6199 kuna preporučljiva.

U Polu vozač sjedi komforno, a jednostavnost rukovanja komandama je volkswagenovski jednostavna. Rukovanje autom, preglednost i praktičnost zbog kompaktnih dimenzija su vrhunske. Upravljač je izravan i pruža vozaču dobre povratne informacije s ceste, a Polo je i dalje jedan od najboljih vozačkih automobila u klasi.

Troši malo više od 6 l/100 km

Novi 1,0 TSI s 95 KS i 175 Nm okretnog momenta mu odgovara točno onako kako isti motor, ali s 20 KS više većem bratu Golfu. Do stotke stiže za 10,8 s, a najveća brzina jest 187 km/h. U svim režimima vožnje je vrlo dobar, jedino malo ostaje bez daha ako ostane u niskim okretajima u višem stupnju prijenosa. Ali, to brzo vozač može ispraviti.

A sve to uz štedljivu potrošnju od 6,3 l/100 km u prosjeku koliko smo izmjerili, stoga je dizelska opcija upitne isplativosti. Osim ako se zaista ne radi mnogo kilometara.

Novi je Polo i jedan od najsigurnijih automobila iz B segmenta koji je testirao EuroNCAP. Ne samo da je zaradio maksimalnih pet zvjezdica, već je Polo, koji serijski dolazi s autonomnim kočenjem u nuždi, dobio na testiranju 96% zaštite za odrasle osobe.

Polo može biti u ovakvoj šminkerskoj opremi vrlo privlačan, ali i uz početnu opremu izgleda atraktivno.

Pogledajte i galeriju noviteta koji nas očekuju u 2018. godini:

Volkswagen Polo
1/12

Komentara 10

BA
BakaMraz
00:30 07.01.2018.

Novi Hyndai I30 košta sa neusporedivo boljom opremom od Pola samo 103.000 kn, uz to ima 100 KS iz četiri ciliundra i neije mlinac za kavu od 3 cilindra, a auto je za klasu iznad Pola koji je mali gradskii auto i uz to Hyndai daje 5 godina garanciju! Tko plati 105.000 za ovaj mali VW auto sa igračka motorom i bijednom opremom stvarno je VW fanatik!

Avatar Admin nabijem te
Admin nabijem te
13:58 06.01.2018.

te motore treba zabranit

JU
jurajuric116
11:36 06.01.2018.

a ubija me taj zvuk od trocilindraša. i nema onak mirni rad ko 4 ili 6 in-line motor.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije