Tvrtka A1 Hrvatska u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila je ukupne prihode od 323,5 milijuna eura, što je jedan posto više nego u istom razdoblju prošle godine i operativnu dobit (EBITDA) od gotovo 116 milijuna eura, doznaje se iz te tvrtke, čiji su rezultati objavljeni u sklopu rezultata matične kompanije Telekom Austria Group.
Komentirajući porast ukupnih prihoda za prvih devet mjeseci ove godine od 1 posto, na 323,5 milijuna eura, iz A1 Hrvatska kažu da su rezultat većih prihoda od usluga, posebice od govornog i podatkovnog prometa pod utjecajem turističke sezone odnosno posjetitelja u roamingu.
Stabilni prihodi utjecali su na porast operativne dobiti (EBITDA) od 7,1 posto u odnosu na lani, na 115,9 milijuna eura, i to prvenstveno zbog utjecaja značajnih troškova uzrokovanih promjenom naziva kompanije u 2018. (rebrending), odnosno manjih troškova ove godine.
Istovremeno, kompanija je nastavila snažno investirati u mrežnu infrastrukturu, pogotovo mobilne mreže nove generacije i fiksni pristup - kapitalne investicije porasle su 9,4 posto, na 61,4 milijuna eura.
Ukidanje naknade za korištenje mreže za korisnike na bonove te uvođenje ponude neograničenog interneta utjecalo je na prihode u mobilnom segmentu, a unatoč porastu broja korisnika za 1,4 posto, prosječni prihod po korisniku (ARPU) niži je za 0,5 posto.
Prihodi od fiksnih usluga porasli su zbog povećanja broja korisnika u svim segmentima (govorne usluge, broadband i TV usluge) te uvođenja naknade za pristup uslugama fiksne mreže u rujnu, navode iz A1 Hrvatska.
Predsjednik Uprave te tvrtke Jiří Dvorjančanski poručio je da A1 ostaje snažan igrač i izazivač na domaćem telekomunikacijskom i digitalnom tržištu.
"Ove godine predstavili smo LTE Advanced Pro mobilnu mrežu s brzinama do 1,35 Gbps te prvu NB IoT mrežu s nacionalnom pokrivenošću, čime smo omogućili razvoj IoT poslovnih modela. Demonstrirali smo 5G na mobilnim uređajima, a i neovisno P3 testiranje potvrdilo je da A1 ima najbolju mobilnu i fiksnu mrežu u Hrvatskoj, što je dodatni motiv da s jednakom predanošću nastavimo i dalje. Očekujemo i da pozitivna investicijska klima otvori mogućnosti bržoj implementaciji mreža nove generacije i razvoju Hrvatske kao modernog digitalnog društva", zaključio je Dvorjančanski.