SKLOPILI POSAO

ABC sir osvaja tržišta Austrije i Njemačke, proizvod na policama od idućeg tjedna: 'Realizirana je prva isporuka'

Foto: Belje
1/3
11.11.2022.
u 11:22

Više od 50 posto ukupne proizvodnje ABC svježeg sira se plasira u izvozu, a izlaskom na nova tržišta taj će udio dodatno rasti

ABC svježi krem sir, najpopularniji sirni namaz na domaćem tržištu, bit će dostupan u vodećim trgovačkim lancima u Austriji i Njemačkoj. Rezultat je to nove suradnje Belja plus i tvrtke Adriatic Group, dugogodišnjeg distributera na navedenim tržištima - priopćili su iz tvrtke Belje plus d.o.o.. 

Brojnim turistima koji iz Austrije i Njemačke svake godine dolaze na Jadran, dodaju, ABC svježi krem sir je dobro poznat, a nerijetko se događalo da su turisti oduševljeni kvalitetom ABC sira u Belje slali upite gdje ga mogu kupiti u svojoj zemlji. Od ovog tjedna ABC je je prisutan i na tim tržištima.

- Iznimna nam je čast što smo dogovorili suradnju i plasman ABC krem sira na tržište Austrije i Njemačke s tvrtkom Adriatic Group, Austrija. Na obostrano zadovoljstvo potpisana je višegodišnja suradnja, a prva isporuka ABC sira u trgovine diljem Austrije i Njemačke je uspješno realizirana. Ostvarili smo partnerski odnos s distributerom pa očekujemo odlične prodajne rezultate na ova dva vrlo važna europska tržišta. Hrana visoke kvalitete je tražena svuda u svijetu pa nam kontinuirano raste prodaja na tržištima na kojima smo prisutni s ABC sirom, a vrlo brzo očekujemo i potpisivanje novog ugovora za distribuciju ABC sira na Dalekom Istoku čime ćemo dodatno povećati udio izvoza. U ovom trenutku se više od 50% ukupne proizvodnje ABC sira plasira na izvozna tržišta - izjavio je Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja plus. 

- Adriatic Group distribuira vodeće prehrambene brendove s prostora Adria regije na tržište Zapadne Europe. Kao vodeći distributer sa dugogodišnjim iskustvom u ovom segmentu uvjereni smo da je ABC sir proizvod velikog potencijala i da će biti izvrsno prihvaćen na ovom tržištu. Proizvode iz Adria regije plasiramo u vodeće trgovačke lance, ali i na etno tržište Zapadne Europe. Oba kanala distribucije su nam od podjednake važnosti kako bismo približili domaće brendove kako dijaspori tako i domicilnom stanovništvu - rekao je, pak, Amir Bekić, CEO Adriatic Group.

>> VIDEO Institut u Splitu u potrazi je za ogromnim crvom od 6 metara: 'O ovoj vrsti znamo fascinantno malo!'


 

Komentara 1

EZ
ezer
23:20 15.11.2022.

Znači li to nestašicu na domaćem tržištu? Meni je draži bio Buco sir, onaj stari s tri komada sira za mazanje.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije