Korporativne stranice Agrokora funkcionalno su i vizualno redizajnirane pa će korisnici sada laške moći naći sve najnovije informacije o koncernu te njegovim kompanijama i brendovima.
Sukladno poslovnoj strategiji Agrokora o usvajanju najboljih svjetskih praksi u svim aspektima poslovanja, www.agrokor.hr osmišljen je na način da pruži relevantne informacije prezentirane na vizualno atraktivan način ciljanim skupinama korisnika, konkretno općoj javnosti, potencijalnim zaposlenicima, predstavnicima medija, poslovnoj zajednici i investitorima, istuču iz kompanije.
Posebna je pozornost posvećena prezentaciji poslovnog modela Agrokora ‘'Od polja do stola'’ koji posjetitelja vodi kroz sve faze proizvodnog procesa, od poljoprivrede preko proizvodnje, logistike i distribucije do maloprodaje. Ovaj proces detaljno je prezentiran u sklopu zasebne rubrike i pripadajućeg video materijala.
Zahvaljujući intuitivnoj organizaciji web stranica, posjetitelji lako pronalaze željene podatke među kojima se ističu podstranice ljudskih resursa, ''media kit“ za predstavnike medija, kompletnu povijest Agrokora, informacije o društvenoj odgovornosti i poslovanju utemeljenom na održivom razvoju i inovacijama te zasebnu sekciju za investitore. Ključne brojke i informacije prezentirane su kroz interaktivne grafikone. Podstranice kompanija i brendova donose najvažnije podatke o njima te ujedno služe kao poveznica prema njihovim vlastitim stranicama.
Prateći najnovije trendove u razvoju web stranica, s naglaskom na funkcionalnost, težilo se da dizajn bude originalan i moderan. Web stranice su u potpunosti prilagođene za sve rezolucije računala, tablete i pametne telefone. Partner u izradi stranica, agencija web.burza, uzela je u obzir sve posebnosti i značaj Agrokora na temelju kojih je ovaj projekt realiziran.