Agrolagunino ekstra djevičansko ulje OL Istria dobitnik je nagrade CROPAK 2010. za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu.
Više od 110 proizvoda
Na sedmom festivalu ambalaže FEST.A CROPAK 2010., koji je sinoć održan u Rovinju, u organizaciji tvrtke Tectus, Instituta za ambalažu i tiskarstvo te stručnih časopisa Ambalaža i REGprint, okupilo se više od 160 gospodarstvenika, korisnika i proizvođača ambalaže iz Hrvatske i regije koji i te kako shvaćaju kako najbolja ambalaža uglavnom pakira i najbolje proizvode. Na natječaj za najbolju ambalažu na hrvatskom tržištu pristiglo je 45 nominacija i više od 110 proizvoda. U kategoriji tehničke izvedbe nagrada je dodijeljena TDR-u za Ronhil Anniversary Edition, za amblalažu hrvatskog proizvoda/serije s Agrolaguninim OL Istria nagradu je podijelila serija Tomac Amflora vinogradarstva i vinarstva Tomac. Za najbolju ambalažu inozemnog proizvoda/serije na našem tržištu nagrađena je Perutnina Ptuj za Poli snack 2X, a za grafički dizajn ambalaža za integralne kekse Male napasti Stella Croatice te serija Maturo PIK-a Vrbovec.
Ambalaža kao dobar znak
Za industrijski dizajn nagrađena je Jamnica za Janu prirodnu izvorsku vode 5l, za dizajn u cjelini čakovečka Ragusa za tjesteninom Fioli, a za prototip Istragrafika za poklon kutiju Black&Winea. EKO CROPAK-om nagrađena je ambalaža Vetropack Straže - Bordeaux BVS light 1000 ml, a za najbolju regionalnu ambalažu, koja se prvi put ocjenjivala ove godine, REGPAK-om su nagrađeni Zdenka za ambalažu Zdenka sira s tartufima te serija Mivela - gazirana prirodna mineralna voda Nove Sloge iz Srbije. Najuspješniji redizajn Ralona Atlantic grupe napravio je Tomislav Maričić s Grafičkog fakulteta u Zagrebu.
– Ovogodišnji odaziv sudionika FEST.A CROPAK premašio je sva naša očekivanja. Nagrađeni su najbolji, a pri ocjenjivanju strogo se vodilo računa o cjelovitom promišljanju ambalaže po svim standardima struke – kazala je Drena Milijević, ravnateljica Instituta za ambalažu i tiskarstvo i idejna začetnica projekta, ističući kako se sad očekuje da i potrošači prepoznaju zašto je CROPAK, a sada i REGPAK dobar znak, odnosno da percipiraju da nagrađena ambalaža propisno štiti, deklarira i promovira proizvod, uz vidnu brigu prema zaštiti okoliša.
Bravo, lijep dizajn, kvaliteta proizvoda nam je uvijek bila iznad dizajna ambalaže, pa mislim da je to pravi način za razvoj naše industrije !