Kvaliteta usluge i raznolikost ponude koju Arena Centar pruža svojim posjetiteljima, okrunjena je ove godine zlatnom medaljom za vrhunsku kvalitetu.
Naime, Arena Centar je bio prvi izbor većine potrošača u Hrvatskoj za vrhunsku kvalitetu u kategoriji Shopping centra općenito u okviru neovisnog istraživanja QUDAL – QUality meDAL.
Ispitanicima je u anketi QUDAL - QUality meDAL Croatia General 2019/2020 putem web-obrasca postavljeno sljedeće pitanje:
„Navedite naziv shopping centra (trgovački centar s više od različitih trgovina, restoranima, kafićima i drugim sadržajima) koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi OPĆENITO apsolutno najvišu razinu kvalitete usluge i kvalitete ponuđenih artikala na hrvatskom tržištu:“
Najveći je broj ispitanika na ovako postavljeno pitanje odgovorio s Arena Centar.
Osim navedenog pitanja za kategoriju najkvalitetnijeg shopping centra općenito, Arena Centar je pobijedio u čak još pet podkategorija: Shopping centar s ponudom odjeće, Shopping centar s ponudom obuće, Shopping centar s ponudom modnih dodataka i nakita, Shopping centar s ponudom artikala vezanih uz telekomunikacije, elektroniku i kućanske aparate te Shopping centar sa gastronomskom ponudom.
Arena Centar otvoren je 2010. godine te je postao jedna od najpoželjnijih destinacija za kvalitetan shopping i zabavu hrvatskih potrošača. Potrošače privlači širokom ponudom od preko 200 trgovina internacionalnih i lokalnih brendova koje pokrivaju različite potrebe pojedinca i obitelji, a cjelokupno shopping iskustvo dodatno se nadograđuje i podiže na još veći nivo kroz različite zabavne sadržaje, te široku gastronomsku ponudu.
Kontinuirano ulaganje Arena Centra u izvrsnost i kvalitetu ponude, te podizanje cjelokupnog ugođaja kupovine na još višu razinu, doveo je do osvajanja srca hrvatskih potrošača.
Zahvaljujući ovoj osvojenoj poziciji, Arena Centar ima pravo nositi prestižan status „Vrhunska kvaliteta – potvrdili potrošači“ i medalju QUDAL - QUality meDAL 2019/2020 za vrhunsku kvalitetu.
Metodologija i uzorak
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL CROATIA General 2019/2020 (www.qudal.com) provela je međunarodna organizacija ICERTIAS - International Certification Association GmbH (www.icertias.com) na području Hrvatske tijekom siječnja 2019. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika – opća populacija starija od 15 godina - korisnici interneta u Republici Hrvatskoj. Pitanja su bila otvorenog tipa; ispitanicima nisu bili ponuđeni odgovori, već su sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju primjerenim odgovorom. Anketa je obuhvatila cjelokupan teritorij Republike Hrvatske.
O projektu QUDAL
Projektom QUDAL – QUality meDAL (www.qudal.com) istražuju se i nagrađuju subjekti (proizvodi, usluge, mediji, javne osobe, kulturni i sportski sadržaji i dr.) koji na određenom teritoriju nude najvišu razinu kvalitete – prema mišljenju građana, odnosno samih potrošača.
Cilj projekta QUDAL je skrenuti pozornost javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunsku razinu kvalitete, kao i omogućiti potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.
Istraživanja QUDAL - QUality meDAL se provode u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri tržišne udjele niti snagu brenda, već isključivo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju samih ispitanika kada je riječ o kvaliteti usluge i ponude na tržištu.