Tramvaji, autobusi i trolejbusi u Milanu, Moskvi, St. Petersburgu, Kijevu, Lvivu, Brnu, Plzeňu, Amsterdamu, Den Haagu, Stockholmu... najfrekventnijim gradskim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske. Hrvatska turistička zajednica provodi, naime, veliko vanjsko oglašavanje na ključnim emitivnim tržištima Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije.
- Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista. Veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan je od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih deset milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini - kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i dodaje kako je vanjsko oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu i nekim drugim gradovima.
Pored toga, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma. Oglašavanje se provodi u dva vala, sad u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a provodi se u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Italiji, Francuskoj, SAD-u, Beneluxu, Švedskoj, Norveškoj, ali i u Hrvatskoj.
predivno!🇭🇷🇭🇷🇭🇷🇭🇷🇭🇷🇭🇷