Ovim potezom Carwiz International planirano značajno ojačava poziciju Carwiza, upravo putem vlastitog franšiznog modela, ne samo u Hrvatskoj već i u ovom dijelu Europe. Kupnjom master franšize Carwiza za Hrvatsku tvrtka ABmobil rent istupa na tržište rent a cara te planira dodatno širenje na slovensko i austrijsko tržište u slijedećem periodu.
ABmobil rent će tako u svoje usluge uvrstiti cijelu Carwizovu infrastrukturu i ponudu u Hrvatskoj, odnosno implementirati će Carwizov franšizni model koji već podrazumijeva snažnu poziciju u industriji. Obzirom da ABmobil-ov portfelj uključuje inovativna rješenja u auto industriji, platformu za učinkovito rješavanje i unaprjeđenje korisničke uključenosti i iskustva, koji pokriva sve faze korisničkog putovanja, a Carwiz u svom franšiznom modelu nudi jedinstveno rješenje poslovanja, ova suradnja će značiti dosljedan rast i razvoj Carwiz brenda.
„Drago mi je i zaista sam ponosan što je tvrtka ABmobil rent prepoznala Carwiz International kao potencijalnog partnera za širenje svog poslovanja te mi je to ujedno i potvrda kako smo do sada, u ovako kratkom vremenu, zaista uspjeli razviti snažan brend od povjerenja. Ovaj korak vidim kao napredak te sam svjesan kako će ova suradnja u budućnosti donijeti veliki poslovni uspjeh te dodatno zavidnu osnažiti poziciju Carwiza u Hrvatskoj .“ ističe Krešimir Dobrilović, osnivač i vlasnik Carwiz Internationala d.o.o.
Korisnicima Carwiza u Hrvatskoj i dalje će na raspolaganju biti vrhunska usluga, nova i pouzdana vozila a značajna promjena u odnosu na postojeći model dogoditi će se u jačem širenju prema B2B segmentu, odnosno dugoročnom najmu za poslovne korisnike. Kada govorimo o usluzi najma postoji više ključnih prednosti koje korisnici B2C i B2B mogu očekivati: poboljšana korisnička podrška, veće zadovoljstvo kupaca, bolje i pristupačnije informiranje.
Ovo partnerstvo donosi značajne promjene posebice u komunikaciji sa klijentima, kojima će Carwiz u Hrvatskoj od sada nuditi jedinstveno omnichanel iskustvo u najvećem rasponu komunikacijskih kanala koje nudi bilo koji pojedinačni pružatelj rent a car usluga.
“Percepcija brendova se više ne definira isključivo kroz infrastrukturu, već iskustvom koje nude svojim korisnicima. Strategija sinergije vrhunske usluge najma vozila i komunikacije temeljni je dio tog iskustva, jer korisnici vole biti u interakciji s brandovima kroz više različitih digitalnih kanala komunikacije.“
Za Carwiz Hrvatska je od presudne važnosti da se prilagodi korisničkim željama i potrebama, da simplificira složene procese a sve kako bi isporučili vrhunsko iskustvo putovanja svojim klijentima. Tako nova Uprava Carwiza u Hrvatskoj već ove godine planira povećati broj poslovnica u odnosu na proteklu godinu te značajno povećati veličinu flote vozila na preko 1500 vozila u sezoni. Samim time pozicionirati će se među najveće rent a car kuće u Hrvatskoj.
„Iznimno nam je zadovoljstvo što smo udružili snage s Carwiz Internationalom kako bismo povećali vrijednost raspoloživih resursa, posebno u trenutku kada se većina rent a car kompanija bori sa nedostatkom vozila. U Carwizu Hrvatska taj problem nemamo„ rekao je Tomaž Lozar, CEO i osnivač ABmobil rent, te naglasio: „Ovo partnerstvo logičan je korak za obje tvrtke, sa ciljem dugoročnog povećanja kvalitete i pružanja vrhunske usluge najma vozila.“
Carwiz International će planirano svoj fokus i u budućnosti usmjeriti isključivo na rast putem franšiznog modela i nedavno pokrenutog Affiliate programa posebno kreiranog za američko tržište, te na taj način nastaviti širenje Carwiz brenda u cijelome svijetu. Upravo je novo partnerstvo u Hrvatskoj korak u pravom smjeru.