Mentalno zdravlje, jednakost, uključivost i raznolikost pokazali su se kao ključni elementi uspješnog poslovanja, posebice u posljednjih godinu dana. Na razgovoru Uniquely Human – Rethink Everything bit će riječi o sveobuhvatnoj promjeni radnog mjesta koja se nedavno dogodila – ili nam tek slijedi. Od rada na daljinu i novih komunikacijskih alata, inovacija poslovanja postala je nužnost, a ne zadnja točka na dnevnom redu. Organizacije koje uspjeh mjere prema zadovoljstvu i kvalitetnom mentalnom zdravlju ljudi te ravnopravnosti, uključivosti i jednakosti postat će predvodnici sutrašnjice, a podudaranje vrijednosti poduzeća i njegovih ljudi bit će temelj dugoročnog razvoja i rasta.
„Ovo je neupitno jedan od najizazovnijih perioda, promjene su brže, a okruženje kompleksnije. Iako ne možemo točno znati što nas očekuje sutra, kako bi i u ovoj globalnoj krizi uvidjeli prilike, moramo razmišljati ‘korak unaprijed’ i fokusirati se na ono što možemo unaprijediti u svom okruženju. Iz mog iskustva, do najboljih ideja vodi uvažavanje raznolikosti mišljenja i perspektiva te poticanje kreativnosti i inovativnosti u pronalaženju rješenja i prilika. U tom pogledu, drago mi je što Philip Morris može poduprijeti razgovor o ovoj temi u organizaciji HURA-e, koji tome svakako doprinosi“, izjavila je Anita Letica (Predsjednica Uprave, Philip Morris Zagreb), iskusna poduzetnica koja redovno ističe kako Philip Morris uvijek na prvo mjesto stavlja ljude – zaposlenike, partnere i potrošače. Uz više od 20 godina profesionalnog iskustva, Anita na diskusiju donosi neprocjenjivo znanje o kvalitetnom ulaganju u tim i inovacije, što vodi do uspjeha cijele kompanije.
Razgovoru će se, uz Anitu, pridružiti i Anđela Buljan Šiber, uspješna komunikatorica, marketinška stručnjakinja, poduzetnica, predstavnica HURA-ine inicijative Equality & Diversity i dobri duh hrvatske oglašivačke scene; Aljoša Bagola, autor bestselera Kako pregorjeti i uzeti život u svoje ruke i kreativni direktor desetljeća u Sloveniji koji zna da upravo takve prestižne titule često prikrivaju nezadovoljstvo i burnout zbog narušenog mentalnog zdravlja; Jan de Jong, nizozemski poduzetnik sa splitskom adresom koji je principe nizozemskog poslovanja, prema kojima zaposlenici zajednički sudjeluju u donošenju odluka, uspješno preselio u svoje dvije visokouspješne hrvatske tvrtke. Moderator rasprave bit će Igor Mikloušić, doktor psihologije koji koristi moderne psihološke spoznaje radi boljeg navigiranja suvremenom digitalnom džunglom.
A1 je generalni partner vrhunskog ugođaja DK Homea, uz koji događanje podržavaju i dosad potvrđeni partneri Franck, Zagrebačka banka, Konzum, Volkswagen ID.4, Wiener osiguranje Vienna Insurance Group, Europski parlament u Hrvatskoj, WAI Moment, Podravka, KONČAR, PIK Vrbovec, Shutterstock, Cerovski Print Boutique, Go2Digital, Presscut i drugi.
Diskusija o budućnosti radnih mjesta održat će se prvog dana DK Homea presented by A1, 14. lipnja s početkom u 19:00 sati u lounge zoni pored kafića. Najavu cjelokupnog programa DK Homea presented by A1 pratite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.