Izvrsni rezultati

dm-u prihodi 2,1 mlrd. kuna, raste prodaja ekoproizvoda

Zagreb: Članovi Uprave DM-a predstavili rezultate poslovne godine 2016./2017
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL
1/4
20.10.2017.
u 08:21

Novu poslovnu godinu obilježit će ulaganja vrijedna 90 mil. kuna u modernizaciju trgovina i razvoj asortimana, kaže čelnik dm-a M. Mrakužić

U poslovnoj 2017./2018. godini dm Hrvatska će u modernizaciju 40 prodavaonica i razvoj asortimana uložiti 90 milijuna kuna, najavio je na jučerašnjem predstavljanju poslovnih rezultata tog njemačkog drogerijskog lanca direktor Mirko Mrakužić. U poslovnoj 2016./2017., koja je za dm završila u rujnu, ostvaren je pak ukupan promet od 2,1 milijardu kuna, što je rast od 5,4% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dok je očekivana neto dobit na razini od 74 milijuna kuna.

Raste udjel privatne marke

Upravo toliko su i uložili u modernizaciju 37 poslovnica, novi logistički centar te otvaranje dviju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC), kaže Mrakužić, ističući kako dm trenutačno u Hrvatskoj nije toliko fokusiran na otvaranje novih trgovina, koliko na modernizaciju postojećih te kvalitetu proizvoda koji, i kad je riječ o robnim markama dm-a, ravnopravno konkuriraju drugim brendovima na policama. Upravo to prepoznaju i potrošači pa su robne marke dm-a, 26 prodajnih linija s 4800 proizvoda, u protekloj poslovnoj godini ostvarile čak 29,4% udjela u ukupnom prometu, što je rast od 8% u odnosu na lani. Nova dm marka je dekorativna kozmetika trend IT UP, dok je asortiman dmBio proširen s više od 100 novih organskih proizvoda.

Zagreb: Članovi Uprave DM-a predstavili rezultate poslovne godine 2016./2017
1/24

Akademija za drogeriste

– dm Bio marka ostvarila je rast prodaje od 66,8%, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. Prodaja ekološke hrane u dm-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4,4% pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,4% – istaknula je voditeljica nabave, marketinga i PR-a te prodajne regije u dm-u Gordana Picek. dm Hrvatska danas posluje u 157 prodavaonica u 60 gradova te zapošljava 1399 djelatnika. Prosječna neto plaća u prodavaonici je već 9091,83 kn, no najponosniji su na mogućnost stalnog osobnog i stručnog razvoja svojih zaposlenika. U protekloj godini organizirano je 137 edukacija te osmišljen projekt dm akademije koja bi dugoročno djelatnicima u RH, BiH, Srbiji i Makedoniji omogućila školovanje za zanimanje drogerista.

Komentara 2

NV
NV
08:53 20.10.2017.

Kao agrokor.

Avatar lapolapo
lapolapo
14:16 20.10.2017.

U Hrvatskoj se hvale samo oni koji imaju putra,a ovima na facama vidiš ,da su dobro premazani.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije