Liberalizacija na hrvatskom tržištu električne energije dovela je i nove dobavljače struje, a oni koji žele da im električnu energiju prodaje RWE Energija osim preko interneta, svog dobavljača mogu promijeniti i preko prodajnih predstavnika.
"Svjesni smo da većina naših građana nije navikla kupovati ovakvu vrstu usluge preko Interneta, stoga nam je jako važan individualan pristup svakom potrošaču“, istaknuo je Zoran Miliša, predsjednik uprave RWE Energije u priopćenju koje je tvrtka poslala. Prodajne predstavnike RWE Energije možete prepoznati na temelju tri identifikacijske oznake. "Svi ovlašteni prodajni predstavnici RWE Energije nose svijetloplave majice s logotipom i nazivom tvrtke, te bedž s logom RWE Energija. Uz to prodajni predstavnici nose identifikacijske kartice na kojima piše njihovo ime i interni identifikacijski broj", izvijestili su iz RWE Energije.
Procedura za promjenu dobavljača
Građani na besplatni info telefon 0800 8777 mogu provjeriti status svih prodajnih predstavnika RWE Energije, ali i prijaviti eventualne probleme. "Svi naši prodajni predstavnici rade u skladu sa pravilima transparentne prodaje,“ istaknuo je Zoran Miliša, predsjednik uprave RWE Energije. Procedura za promjenu dobavljača električne energije je jednostavna.
"Nakon što korisnik s prodajnim predstavnikom potpiše ugovor, koji je vizualno prepoznatljiv po logu RWE Energije i autorizira nalog, tvrtka RWE Energija preuzima potpunu odgovornost za odrađivanje svih tehničkih elemenata potrebnih za dovršetak procedure promjene dobavljača", pišu iz RWE Energije te ističu da je postupak za korisnika potpuno besplatan i da niti u jednom trenutku neće doći do prekida u opskrbi električnom energijom, odnosno nestanka struje.
>>HEP od danas ima konkurenciju! Njemački RWE ušao u Hrvatsku