Sezona turističkih sajmova se zahuktava. Hrvatska ponuda ovih je dana predstavljena ili se predstavlja na tri sajma; ITB Asia 2018. u Singapuru, International Tourism & Travel Showu u Montrealu, te IMEXu America u Las Vegasu.
Voditeljica štanda Hrvatske turističke zajednice Franka Gulin na singapurskom sajmu ističe kako su već prvoga dana veliko zanimanje za zanimanje za Hrvatsku pokazali predstavnici turističkih agencija, institucija i kreativnih agencija specijaliziranih za izlazni turizam iz Indije, Šri Lanke, Indonezije te Bliskog istoka.
Dobre su vijesti i s jednog od najposjećenijih turističkih sajmova u Kanadi s 400 izlagača iz sto zemalja, kojeg će ove godine obići oko 35.000 posjetitelja.
Direktorica njujorškog predstavništva HTZ-a Ina Rodin ističe da su za Hrvatsku vrlo važni direktni letovi, koji su spojili Toronto sa Zagrebom, a od iduće godine i sa Splitom.
"To potvrđuje veliki potencijal i značenje Kanade kao jednog od top pet dalekih tržišta za Hrvatsku koje posljednjih godina raste po visokom dvoznamenkastim stopama rast", zaključuje I. Rodin.
Sajam u Las Vegasu, s više od 3.500 izlagača iz 150 zemalja svijeta, potvrdio je da hrvatski turizam dobro kotira i među građanima SAD-a.
>> Pogledajte video o prvoj hrvatskoj sačuvanoj reklami "Novi život kuharice"
Super. Ali dok god Hrvatska bude destinacija u kojoj su glavni specijalitet cevapi i burek, nista od turizma