Mnogi potrošači svakog se dana susreću s kršenjem svojih prava. Trgovci nerijetko koriste razne trikove, a ponekad i prijevare i time štete kupcima. Praksa je postala da se ljudi ne žale već prihvaćaju određene situacije jer unaprijed razmišljaju kako ionako ne bi ništa postigli. Većina nikada ni ne pomišlja da tuže trgovce zbog kršenja prava jer ipak je to dugotrajan i skup proces koji si rijetki mogu priuštiti. Međutim, postoje drugi načini kako zadovoljiti pravdu. U tome vas savjetuje Centar za edukaciju i informiranje potrošača kojima se možete obratiti za pomoć ako mislite da su vaša potrošačka prava prekršena.
Koja su vaša prava?
Na temelju članka 130. Zakona o zaštiti potrošača u slučaju spora između potrošača i trgovca, možete se obratiti Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Centru za mirenje Hrvatske obrtničke komore, tako i Sudu časti Hrvatske Gospodarske komore i Sudu časti Hrvatske obrtničke komore. Postupak pri Sudu časti pokreće se pisanom prijavom.
Ostatak članka pročitajte na Pametnoj kuni.