PROMJENE NA ČELU

Drago Cota je novi generalni direktor Glovo Hrvatska

Glovo
15.09.2022.
u 10:28

Vizija Glova je svima omogućiti jednostavan pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu uživati u onome što žele, kada žele, gdje žele. Osnovan 2014. u Barceloni, djeluje u 25 zemalja Europe, središnje Azije i Afrike, navodi se u priopćenju.

Glovo, platforma za dostavu raznih vrsta proizvoda i jela po želji kupaca, objavljuje imenovanje Drage Cote za novog generalnog direktora za Hrvatsku. S ove pozicije Cota će upravljati dinamičnim širenjem Glova u Hrvatskoj i daljnjim razvojem lokalnog tržišta.
Drago Cota ima bogato iskustvo u upravljanju i poslovnom savjetovanju koje je stekao u više od 7 godina profesionalnog rada u multinacionalnim kompanijama kao što su Deloitte, Croatia osiguranje i Glovo, navodi se u priopćenju.

Dio je Glovo tima od 2019. godine, kada je započeo kao Operation Manager u Hrvatskoj, zatim je nastavio kao Strategy Manager za regiju SEE te je u to vrijeme bio vodeći koordinator za lansiranje Glova na dva nova tržišta u regiji: u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.

"Vrlo sam uzbuđen što mogu podijeliti svoje iskustvo u poslovnoj strategiji kako bismo nastavili dobar posao koji smo dosad radili u Hrvatskoj. Na lokalnom tržištu postoji izvrstan potencijal rasta i naša je predanost pružanju visokokvalitetne i brze usluge, podržane stalnim inovacijama u tehnologiji. S nove pozicije moći ću nastaviti ispunjavati obećanja Glova što je više moguće, kako pokrivanjem sve više gradova, tako i dodavanjem što više partnera i proizvoda, tako da našim korisnicima možemo ponuditi najbolje potrošačko iskustvo na tržištu”, rekao je Drago Cota, generalni direktor Glovo Hrvatska.

Drago Cota diplomirao je međunarodnu ekonomiju, menadžment i financije na Sveučilištu Bocconi u Milanu, a magistrirao je međunarodnu ekonomiju na Sveučilištu Esade u Barceloni.

Glovo je aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, trgovina mješovitom robom i supermarketa te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je svima omogućiti jednostavan pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu uživati u onome što žele, kada žele, gdje žele. Osnovan 2014. u Barceloni, djeluje u 25 zemalja Europe, središnje Azije i Afrike, navodi se u priopćenju.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije