Glovo, platforma za dostavu raznih vrsta proizvoda i jela po želji kupaca, objavljuje imenovanje Drage Cote za novog generalnog direktora za Hrvatsku. S ove pozicije Cota će upravljati dinamičnim širenjem Glova u Hrvatskoj i daljnjim razvojem lokalnog tržišta.
Drago Cota ima bogato iskustvo u upravljanju i poslovnom savjetovanju koje je stekao u više od 7 godina profesionalnog rada u multinacionalnim kompanijama kao što su Deloitte, Croatia osiguranje i Glovo, navodi se u priopćenju.
Dio je Glovo tima od 2019. godine, kada je započeo kao Operation Manager u Hrvatskoj, zatim je nastavio kao Strategy Manager za regiju SEE te je u to vrijeme bio vodeći koordinator za lansiranje Glova na dva nova tržišta u regiji: u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini.
"Vrlo sam uzbuđen što mogu podijeliti svoje iskustvo u poslovnoj strategiji kako bismo nastavili dobar posao koji smo dosad radili u Hrvatskoj. Na lokalnom tržištu postoji izvrstan potencijal rasta i naša je predanost pružanju visokokvalitetne i brze usluge, podržane stalnim inovacijama u tehnologiji. S nove pozicije moći ću nastaviti ispunjavati obećanja Glova što je više moguće, kako pokrivanjem sve više gradova, tako i dodavanjem što više partnera i proizvoda, tako da našim korisnicima možemo ponuditi najbolje potrošačko iskustvo na tržištu”, rekao je Drago Cota, generalni direktor Glovo Hrvatska.
Drago Cota diplomirao je međunarodnu ekonomiju, menadžment i financije na Sveučilištu Bocconi u Milanu, a magistrirao je međunarodnu ekonomiju na Sveučilištu Esade u Barceloni.
Glovo je aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, trgovina mješovitom robom i supermarketa te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je svima omogućiti jednostavan pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu uživati u onome što žele, kada žele, gdje žele. Osnovan 2014. u Barceloni, djeluje u 25 zemalja Europe, središnje Azije i Afrike, navodi se u priopćenju.