Edukacija kadrova za nove vještine, ali i vlastito ulaganje u sebe

01.09.2008.
u 14:24

– Prodaja preko interneta od tvrtki će zahtijevati veće ulaganje u kadrove, no odgovornost je i na svakom pojedincu da uloži u sebe, jer je svaki pojedinac brand za sebe pa mora i sam dio svog vremena i znanja ulagati u osobne kompetencije – kaže Dražen Nikolić, predsjednik uprave Raiffeisen Consultinga.

Istraživanja pokazuju da su kupnji preko interneta sklonije mlađe osobe s višim obrazovanjem. Kod kupnje knjiga te nosača zvuka i filma iznos prodajne transakcije preko interneta u odnosu na klasičnu kupnju u trgovini u prosjeku je veći za 50 posto.

– Zbog količine informacija i lakoće dolaska do njih, kupci ostvaruju veću transakciju tijekom kupnje preko interneta nego u situacijama fizičke kupnje u knjižarama i specijaliziranim audio i videotrgovinama – kaže Nikolić, a Davor Maričić, voditelj odjela weba u M SAN-u dodaje da internet pruža puno brže poslovanje, ali korisniku daje mogućnost da bolje iskoristi svoje vrijeme za istraživanje o proizvodu i omogućuje donošenje odluke o kupnji u trenutku kad kupcu najviše odgovara.

U fizičkom kontaktu to se ne može uspostaviti, ponekad i zbog kupca koji ne želi zadržavati prodavače nizom pitanja i objašnjenja.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije