– Prodaja preko interneta od tvrtki će zahtijevati veće ulaganje u
kadrove, no odgovornost je i na svakom pojedincu da uloži u sebe, jer
je svaki pojedinac brand za sebe pa mora i sam dio svog vremena i
znanja ulagati u osobne kompetencije – kaže Dražen Nikolić, predsjednik
uprave Raiffeisen Consultinga.
Istraživanja pokazuju da su kupnji preko interneta sklonije mlađe osobe
s višim obrazovanjem. Kod kupnje knjiga te nosača zvuka i filma iznos
prodajne transakcije preko interneta u odnosu na klasičnu kupnju u
trgovini u prosjeku je veći za 50 posto.
– Zbog količine informacija i lakoće dolaska do njih, kupci ostvaruju
veću transakciju tijekom kupnje preko interneta nego u situacijama
fizičke kupnje u knjižarama i specijaliziranim audio i videotrgovinama
– kaže Nikolić, a Davor Maričić, voditelj odjela weba u M SAN-u dodaje
da internet pruža puno brže poslovanje, ali korisniku daje mogućnost da
bolje iskoristi svoje vrijeme za istraživanje o proizvodu i omogućuje
donošenje odluke o kupnji u trenutku kad kupcu najviše odgovara.
U fizičkom kontaktu to se ne može uspostaviti, ponekad i zbog kupca
koji ne želi zadržavati prodavače nizom pitanja i objašnjenja.