Uspješne tvrtke grade se na kvalitetnim poslovnim odnosima, a veliki projekti zahtijevaju brzo širenje ideja. Korporacija Facebook stoga donosi novitet - profil za zaposlene.
Zasebno od privatnog profila, Facebook at Work umrežuje radne kolege i omogućuje precizniju raspodjelu zadataka i komunikaciju.
Do 3. ožujka dodatnu verziju društvene mreže preuzelo je 450 tvrtki, ukazujući na rast od 50 posto u odnosu na prije šest mjeseci kada je probnu verziju isprobalo 300 poslodavaca.
Iako još u razvoju, platforma se planira proširiti van okvira uredskog komunikacijskog alata i potencijalno povezati s alatima poput Microsoft Officea i Salesforcea.
Elektronička pošta ide u zaborav?
Stvaratelji aplikacije primijetili su da upotrebom poslovne verzije mreže zaposlenici šalju manje mailova. Elektronička pošta i dalje se najčešće upotrebljava u poslovne svrhe, a nova mogućnost povezivanja mogla bi pogurati njeno korištenje.
Multinacionalna korporacija Facebook i njenih 35.000 zaposlenika planira koristiti novu verziju za poslovanje. Smatrajući povezanije radno mjesto i produktivnijim.