Najveća američka trgovina DVD-ovima - Blockbuster, koja je milijunima omogućila gledanje filmova od kuće, do siječnja iduće godine zatvorit će svojih 300 dućana. Već u prosincu ugasit će i uslugu DVD-by-mail, objavili su iz uprave lanca, prenosi USA Today.
- Odluka nije laka, no posljedica je promjena potrošačkih navika i potreba, koje se kreću prema digitalnoj distribuciji videa - kazao je Joseph Clayton, direktor Dish Networka, vlasnika Blockbustera.
Unatoč prestanku fizičke distribucije filmova, dodali su iz kompanije, sam brend Blockbuster će nastaviti postojati, i to prije svega širenjem digitalne ponude.
Neki analitičari kažu da je Blockbuster zapravo bezvrijedan kao brend i čude se zašto nije ranije zatvoren. Još 2011., kad ga je Dish Network kupio za 320 milijuna dolara, spasivši tvrtku od bankrota, postojali su veliki planovi, koji su uključivali i širenje ponude u 1700 dućana. No, Blockbusteru je presudio (pre)brzi razvoj tehnologije streaminga, kao i sve veće posvećivanje potrošača "konzumaciji" videa preko YouTubea.