Upravni odbor Assicurazioni Generali S.p.A ("Generali" ili "Grupa"), pod predsjedanjem Gabrielea Galateria di Genolae, odobrio je Generalijev novi trogodišnji strateški plan, Generali 2021: Vlastitim snagama do ubrzanja rasta.
Plan je usklađen s postavljenom ambicijom Grupe da bude partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže te da predvodi europsko tržište osiguranja u segmentima ponude za fizičke osobe, profesionalce te malo i srednje poduzetništvo; istovremeno da fokusirano gradi globalnu platformu za upravljanje imovinom i ostvaruje mogućnosti na tržištima visokog potencijala.
Generali je danas tržišni lider u Europi s 63 milijarde eura premije 8 i sposoban je iskoristiti snažnu distribucijsku mrežu koja obuhvaća više od 150.000 zastupnika i prodavača na svim glavnim tržištima. Nakon opsežnog i uspješnog financijskog (2012-2015.) i operativnog (2016-2018.) zaokreta, Generali je isporučio najbolje tehničke i operativne rezultate, ostvarivši kombinirani omjer 92,8% u neživotnim osiguranjima i NMB od 39,2%9 u neživotnim osiguranjima u 2017. Generali je također uspješno pokrenuo fokusiranu strategiju upravljanja imovinom 2017., upravljajući s imovinom vrijednosti 487 milijardi eura. Generali je na putu osvarenja svih financijskih i industrijskih ciljeva u 2018. Strategija Generali 2021 nastavit će evoluciju poslovanja i usredotočiti se na četiri ključna uvjerenja:
Europska tržišta osiguranja ostat će atraktivna. Visoka akumulacija osobnog imetka podupirat će prodaju proizvoda životnog osiguranja i upravljanja imovinom, dok će demografski trendovi i smanjena javna potrošnja potaknuti razvoj mirovinskih, zdravstvenih i socijalnih usluga.
Tržišta maloprodaje te malih i srednjih poduzeća nose profitabilan rast. Klijenti u maloprodaji igrat će ključnu ulogu u budućim osigurateljnim tržištima, dok segment malih i srednjih poduzeća predstavlja ključnu priliku na tržištima Italije i Njemačke.
Integrirana ponuda osiguranja i upravljanja imovinom ključna je za klijente širom svijeta. Kupci traže integrirane proizvode životnog osiguranja i upravljanja imovinom kako bi zaštitili i povećali imovinu, dok makro i demografske smjene povećavaju potražnju za inovativnim rješenjima u segmentima neživotnih osiguranja i zdravlja. Ova integracija odražava pomak u fokusu od „proizvoda" prema „kupcima" i od „zaštite i naknade" prema „prevenciji i servisiranju".
Fizička distribucija je osnažena i ne zamjenjuje se digitalnim platformama. Fizičke distribucijske mreže i dalje će predstavljati kompetitivnu prednost u industriji, jer ih sve više podupiru digitalni alati, što će omogućiti isporuku većeg zadovoljstva klijenata,
produktivnosti i učinkovitosti.
Komentirajući najavu, CEO Generali Grupe Philippe Donnet izjavio je: "Danas Generali otkriva ambicioznu strategiju - Generali 2021 – kojom će ubrzati rast Grupe i pružiti vrhunski povrat dioničarima. Naša je primarna ambicija postati partner svojim klijentima u svim fazama njihova života, kroz ponudu inovativnih i personaliziranih rješenja, uz podršku snažne distribucijske mreže.
Ova jasna i prepoznatljiva strateška vizija koristi naše snage kako bi bismo konsolidirali vodstvo u Europi u segmentima maloprodaje i među malim i srednjim poduzećima, proširili poslovanje na tržištima s visokim potencijalima i razvili globalnu platformu upravljanja imovinom. Istodobno, Generali će i dalje biti usredotočen na prihodovanje i upravljanje kapitalom kako bi financirao mogućnosti rasta na ključnim tržištima te poticao inovaciju i digitalnu transformaciju svuda gdje djelujemo. Zahvaljujući ovom skupu akcija, Generali će ostvariti prosječni godišnji rast zarade po dionici između 6 i 8 posto. Radujemo se implementaciji ovog novog strateškog plana znajući kako će uz našu dosadašnju isporuku rezultata, nošen našim talentiranim kolegama te potkrijepljen našim jakim brandom i dugoročnom kulturom održivog poslovanja, osigurati uspjeh.“