Uz inflaciju i rastuće cijene komunalnih usluga koji vrše pritisak na raspoloživi dohodak potrošača i poslovne marže, Glovo — pionirska aplikacija za više kategorija — pokreće Glovo Local, novi program za male i srednje tvrtke u maloprodajnoj i restoranskoj industriji kako bi im se omogućilo digitaliziranje proizvoda te usluga i potaknuo rast.
Glovo Local je sveobuhvatni centar aktivnosti gdje lokalne kompanije mogu birati rješenja temeljena na svojim potrebama i željama, a sve putem jedne stranice.
Usluge koje su im dostupne uključuju digitalna i operativna rješenja za vlastite kanale i trgovine; namjenske alate koji će im pomoći u upravljanju njihovim aktivnostima na prodajnom mjestu (od uvida u podatke do pružanja rješenja za lanac opskrbe) i razvoju poslovanja pomoću mogućnosti marketinga i oglašavanja koje će im pomoći da dosegnu nove kupce te povećaju svoju vidljivost. Sve je to ugrađeno u ekosustav mogućnosti učenja te razvoja, a popraćeno namjenskim vodičima i podrškom na tom digitalnom putovanju.
“U Hrvatskoj značajan dio naših partnera čine mala lokalna poduzeća u čiji potencijal snažno vjerujemo. Svjesni smo uloge koju imamo u pomaganju lokalnim poduzećima da se digitaliziraju, a s Glovo Local programom stavljamo ih u središte naše strategije, jačajući naše tehnološke i operativne napore kako bismo im pružili više i bolja rješenja za poticanje njihovog poslovanja. Koristeći alate koje Glovo Local nudi, možemo im pomoći da dosegnu više kupaca, ubrzavajući njihov put do rasta i održive profitabilnosti. Na taj način utiremo put poduzećima za rast i jačanje lokalnog gospodarstva”, rekao je Drago Cota, generalni direktor Glovo Hrvatska.
Pokrećući ga na svih 25 tržišta na kojima Glovo posluje, Glovo Local je prvi program u Europi, Africi i Aziji koji pruža konsolidirani portfelj usluga i rješenja za mala i srednja poduzeća, specifična za njihove potrebe.
Pokretanje Glovo Locala podudara se s istraživanjem koje je proveo Glovo između rujna i studenog 2022. godine. Istraživanje je obuhvatilo više od 3200 malih i srednjih prehrambenih i restoranskih poduzeća na devet tržišta u Europi i Africi (Ujedinjeno Kraljevstvo, Španjolska, Portugal, Italija, Poljska, Bugarska, Kenija, Rumunjska i Maroko), a rezultati su pokazali da više od jedne trećine malih i srednjih poduzeća (34%) smatra dopiranje do novih kupaca svojim glavnim izazovom, dok gotovo polovica (48%) malih i srednjih poduzeća u svim zemljama kaže da njihovim kupcima digitalno iskustvo postaje važnije od osobnog iskustva.
Među čimbenicima zbog kojih mala i srednja poduzeća traže dodatnu potporu i rješenja su promjene potrošačkih navika, visoka inflacija, niža potrošnja potrošača i sveobuhvatni makroekonomski rizici.