Novi zagrebački poslovno-trgovački centar Green Gold, na 120.000 četvornih metara uz Radničku cestu, otvoren je u srijedu. Mnogi uredi i trgovački prostori tijekom prijepodneva tek su se useljavali, a u konačnici će Green Gold uz veliki park imati četrdesetak trgovina, sedam restorana, tri bara, dva noćna kluba, kongresne dvorane te u proljeće iduće godine i hotel – Doubletree by Hilton, brend poznatog lanca koji nosi četiri zvjezdice.
Investitor je PB Pluto, tvrtka u vlasništvu povratnika iz Australije Branka Perkovića, a sam trgovački dio na četiri etaže prostire se na 15.000 četvornih metara. Vrijednost cijele investicije procjenjuje se na oko 600 milijuna kuna. Prva je etaža, pak, jučer ugostila i deveti međunarodni sajam ruralnih proizvoda "Eko Etno Hrvatska Europa Tour". Otvorenje je bilo zajedničko, a sajam ostaje otvoren do subote.
Posjetitelji tako u posve urbanom prostoru mogu razgledati i kupovati proizvode vrijednih seljačkih ruku koje predstavlja četiristotinjak izlagača iz Hrvatske te iz Slovenije, BiH, Poljske, Makedonije, Srbije... Na štandovima se može kupiti mnogo toga, od drvenih igračaka, vina i rakija do domaće pletenine i hrane. Kilogram čvaraka, recimo, stoji sto kuna, slanine 70, kulena 200, a domaći su kolači dvije-tri kune. Ulaznica za sajam stoji 15 kuna, a za grupe, mlade i umirovljenike 10. Dašak sela u Green Goldu ostaje i nakon zatvaranja. Organizatori Eko Etna zakupili su, naime, 500 kvadrata za trajni izložbeno-prodajni prostor ruralnih proizvoda.
Čvarci 100 kn... Kulen 200kn.... Kako je to moguće