Potrošačka prava

Hrvati se moraju početi boriti za svoja potrošačka prava

Željko Tomašić
Pametna kuna
24.05.2012.
u 16:27

– Ljudi se srame priznati da su prezaduženi – komentar je Željka Tomašića, voditelja projekta \"Ja nepismen(a)? Kaj god!\", čiji je cilj financijsko opismenjavanje

 

Donosimo vam intervju sa Željkom Tomašićem, predsjednikom karlovačke udruge potrošača "Korana"koji je ujedno i voditelj projekta "Ja nepismen(a)? Kaj god! "uz potporu Ministarstva gospodarstva i rada. Osim razgovora o projektu, osvrnuo se na tekuće probleme koje muče većinu potrošača, ali je dao i vrijedne savjete našim čitateljima, što možete pročitati u nastavku. 
Možete li nam predstaviti vaš projekt "Ja nepismen(a)? Kaj god!"? Koja je misija i cilj projekta? 
Projekt „Ja nepismen(a)? Kaj god!“ namijenjen je poboljšanju financijske pismenosti, tj. edukaciji i informiranju građana. Temeljni cilj projekta je, kroz informiranje i edukaciju potrošača i njihovih obitelji, od pasivnoga konzumenta financijskih proizvoda stvoriti financijski pismenog potrošača svjesnog svojih prava. U današnje vrijeme slabije kupovne moći potrošača , djelotvorna zaštita potrošača financijskih usluga dugoročno se zasniva na dobro educiranim i informiranim potrošačima korisnicima financijskih usluga. S obzirom na to da su potrošači često u neravnopravnom položaju u odnosu na pružatelje financijskih usluga, temeljna financijska pismenost iznimno je važna da bi potrošač postao ravnopravni partner financijskih institucija.
Ostatak intervjua pročitajte na Pametnoj kuni.

 

Donosimo vam intervju sa Željkom Tomašićem, predsjednikom karlovačke udruge potrošača "Korana" koji je ujedno i voditelj projekta "Ja nepismen(a)? Kaj god! " uz potporu Ministarstva gospodarstva i rada. Osim razgovora o projektu, osvrnuo se na tekuće probleme koje muče većinu potrošača, ali je dao i vrijedne savjete našim čitateljima, što možete pročitati u nastavku.

Možete li nam predstaviti vaš projekt "Ja nepismen(a)? Kaj god!"? Koja je misija i cilj projekta? Projekt „Ja nepismen(a)? Kaj god!“ namijenjen je poboljšanju financijske pismenosti, tj. edukaciji i informiranju građana. Temeljni je cilj projekta informiranjem i edukacijom potrošača i njihovih obitelji od pasivnoga konzumenta financijskih proizvoda stvoriti financijski pismenog potrošača svjesnog svojih prava. U današnje vrijeme slabije kupovne moći potrošača, djelotvorna zaštita potrošača financijskih usluga dugoročno se zasniva na dobro educiranim i informiranim potrošačima korisnicima financijskih usluga. S obzirom na to da su potrošači često u neravnopravnom položaju u odnosu na pružatelje financijskih usluga, temeljna financijska pismenost iznimno je važna da bi potrošač postao ravnopravan partner financijskih institucija.

Ostatak intervjua pročitajte na Pametnoj kuni.

Ključne riječi

Komentara 1

DU
Deleted user
16:49 24.05.2012.

dobro da se bar srame kao i normalni narodi,

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije