Donosimo vam intervju sa Željkom Tomašićem, predsjednikom karlovačke udruge potrošača "Korana"koji je ujedno i voditelj projekta "Ja nepismen(a)? Kaj god! "uz potporu Ministarstva gospodarstva i rada. Osim razgovora o projektu, osvrnuo se na tekuće probleme koje muče većinu potrošača, ali je dao i vrijedne savjete našim čitateljima, što možete pročitati u nastavku.
Možete li nam predstaviti vaš projekt "Ja nepismen(a)? Kaj god!"? Koja je misija i cilj projekta?
Projekt „Ja nepismen(a)? Kaj god!“ namijenjen je poboljšanju financijske pismenosti, tj. edukaciji i informiranju građana. Temeljni cilj projekta je, kroz informiranje i edukaciju potrošača i njihovih obitelji, od pasivnoga konzumenta financijskih proizvoda stvoriti financijski pismenog potrošača svjesnog svojih prava. U današnje vrijeme slabije kupovne moći potrošača , djelotvorna zaštita potrošača financijskih usluga dugoročno se zasniva na dobro educiranim i informiranim potrošačima korisnicima financijskih usluga. S obzirom na to da su potrošači često u neravnopravnom položaju u odnosu na pružatelje financijskih usluga, temeljna financijska pismenost iznimno je važna da bi potrošač postao ravnopravni partner financijskih institucija.
Ostatak intervjua pročitajte na Pametnoj kuni.
Donosimo vam intervju sa Željkom Tomašićem, predsjednikom karlovačke udruge potrošača "Korana" koji je ujedno i voditelj projekta "Ja nepismen(a)? Kaj god! " uz potporu Ministarstva gospodarstva i rada. Osim razgovora o projektu, osvrnuo se na tekuće probleme koje muče većinu potrošača, ali je dao i vrijedne savjete našim čitateljima, što možete pročitati u nastavku.
Možete li nam predstaviti vaš projekt "Ja nepismen(a)? Kaj god!"? Koja je misija i cilj projekta? Projekt „Ja nepismen(a)? Kaj god!“ namijenjen je poboljšanju financijske pismenosti, tj. edukaciji i informiranju građana. Temeljni je cilj projekta informiranjem i edukacijom potrošača i njihovih obitelji od pasivnoga konzumenta financijskih proizvoda stvoriti financijski pismenog potrošača svjesnog svojih prava. U današnje vrijeme slabije kupovne moći potrošača, djelotvorna zaštita potrošača financijskih usluga dugoročno se zasniva na dobro educiranim i informiranim potrošačima korisnicima financijskih usluga. S obzirom na to da su potrošači često u neravnopravnom položaju u odnosu na pružatelje financijskih usluga, temeljna financijska pismenost iznimno je važna da bi potrošač postao ravnopravan partner financijskih institucija.
Ostatak intervjua pročitajte na Pametnoj kuni.
dobro da se bar srame kao i normalni narodi,