Glavni ured Hrvatske turističke zajednice dogodine će raspolagati sa 29 milijuna kuna manje nego ove godine, ali za neke će svejedno biti više novca. Recimo, za potpore turističkoj industriji, što obuhvaća dobro uhodano udruženo oglašavanje, namijenjeno je 111 milijuna, što je oko dvadeset milijuna kuna više nego ove godine.
Među ponajvećim je pojedinačnim stavkama u godišnjem proračunu Glavnog ureda od 328 milijuna kuna i više od 147 milijuna kuna za korjenitu promjenu imidža hrvatskog turizma. Tim će se novcem, nakon što se izaberu nova velika, krovna ideja hrvatskog turizma, slogan, logo... financirati promidžba, PR aktivnosti, oglašavanje... kako bi nova, osvježena hrvatska turistička priča postala globalno poznata i prepoznatljiva.
S takvim su se planovima jučer složili i članovi Sabora HTZ-a.– Već ćemo ovaj tjedan, recimo, imati prezentacije potencijalnih slogana našeg turizma. Svoje ideje predstavit pet svjetski uglednih marketinških agencija koje su na natječaju ušle u uži izbor, a posebno mi je drago da s njima rade i neke domaće agencije. – kazao je Ratomir Ivičić (na fotografiji), direktor HTZ-a.
>> Prvi kongres održivog turizma 'Neodoljiva Hrvatska'
ne daje htz. daju hrvatski ugostitelji od kojih htz uzima 350 mil kn godisnje. od toga nesto za oglasavanje a vecinu na uhljebe