Prvi put traje tri dana

I ‘čarobnjak’ Alex Braun govori na petim Danima komunikacije

dani komunikacije
Foto: Pixsell
1/2
25.01.2017.
u 06:30

Festival je ove godine posvećen integraciji oglašavanja i odnosa s javnošću kroz nove programske sadržaje

Pripreme za peto izdanje festivala “Dana komunikacije” u punom su jeku, a ove će godine festival prvi put trajati tri dana. Predavanja i radionice sa svim novitetima oglašivačke i marketinške industrije počinju 30. ožujka, a ove godine među najznačajnijim gostima su Alex Braun, “čarobnjak za kampanje”, kako ga je proglasio Forbes, i Chuck Porter, legenda oglašivačke industrije.

– Industrija tržišnih komunikacija svjedoči nastanku novih komunikacijskih alata i kanala, a u skladu s time i agencije su se oboružale dodatnim znanjima. Takav cjelovit pogled na komunikaciju odražavaju i ovogodišnji Dani komunikacija s temama iz svijeta PR-a i oglašavanja – rekao je Davor Bruketa, predsjednik Uprave HURA-e, najavljujući festival u Rovinju. 

>>Dani komunikacija 2016. posvećeni svjetskim trendovima i izvoznom potencijalu hrvatske kreativne industrije

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije