đuro đaković

Isporučili 90 vagona na njemačko tržište, posao vrijedan 9 mil. eura

đuro đaković  (1)
Foto: Ivica Galović/PIXSELL
1/3
29.02.2012.
u 19:27

Originalno razvijen i proizveden u Specijalnim vozilima, vagon Faccns pogodan je za transport na normalnim kolosijecima

Specijalna vozila brodskog Đure Đakovića završila su isporuku 90 od 120 teretnih vagona namijenjenih njemačkom tržištu. Preostalih 30 vagona isporučit će do 15. ožujka. Riječ je o četveroosovinskim teretnim vagonima različitih granulacija tipa Faccns, opremljenim pneumatskim sustavom za dozirano istresanje, nasipavanje željezničkih trasa ili na transportnu traku.

Pristojan ugovor

– Riječ je o više nego pristojnom ugovoru, osobito ako se uzme u obzir da su u posljednje vrijeme kupci postali veoma pažljivi i ugovorene količine vagona općenito su znatno manje u odnosu na običaje koji su vladali prije samo dvije ili tri godine – kaže predsjednik uprave Specijalnih vozila Bartol Jerković. Vagon Faccns originalno je razvijen i proizveden u Specijalnim vozilima, ispunjava zahtjeve najnovijih tehničkih i sigurnosnih normi te specifične zahtjeve kupca, a omogućit će transport na svim europskim željeznicama normalnog kolosijeka.

Naručitelj ORV GMBH vagone će na korištenje dati njemačkoj tvrtki Enercon, energetskom divu i jednom od najpoznatijih svjetskih proizvođača vjetrenjača za proizvodnju električne energije. Ovo je jedan od rijetkih pozitivnih primjera u brodskom gospodarstvu, a u halama Specijalnih vozila radi se neprekidno, čak i vikendom, kako bi se ispoštivao rok.

Nova narudžba

– Realizacija ovog ugovora predstavlja još jednu potvrdu kako je loše vrijeme za proizvođače tračničkih vozila prošlo. Naši su vagoni prepoznati kao visokokvalitetni i kupci u zapadnoj Europi spremni su čak platiti i malo veću cijenu nego, primjerice, u Bugarskoj i Rumunjskoj, jer znaju da će za svoj novac dobiti kvalitetu – kaže Matija Požar, voditelj projekta proizvodnje teretnih vagona. U Specijalnim vozilima na ovome ne misle stati, s istim kupcem već je ugovorena isporuka novih 50 vagona iste namjene, ali za lakši teret, ugljen i koks. Štoviše, u brodskoj tvrtki koja zapošljava oko 450 radnika nadaju se ugovaranju isporuke još 200 takvih vagona u drugoj polovici godine.

Ključne riječi

Komentara 21

Avatar Volos
Volos
07:45 01.03.2012.

Kontras, Riječje o poslu od 9 milijuna Eura, a ne 9 milijuna Kuna. Novinar je krivo prepisao, a ti si se odmah napalio.Dakle, jedan vagon košta oko 100.000 Eura.

DA
Damac2
20:27 29.02.2012.

Zato jedan vagon za HZ kosta 9. mil. kuna

CR
Crollywood
20:05 29.02.2012.

Samo 9 milijuna kuna za toliki broj vagona?!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije